tävling!!! 18/5 ---> 25/5



Detta halsband är skapat av Magriffe Attack Eller M.A.D som hennes design heter

Skapelsen heter MAD LOVE och är en spegling av alla de änglar som
vi faktskt har en galen kärlek till.

Tävlingen går ut på att du trycker på fliken kontakt "alltså inget inlägg".
I meddelande skriver du en fin motivering till varför just DU ska få halsbandet.

Porto betalas av mottagaren.

glöm inte: den som inte känner sorg känner ej äkta kärlek

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Arny

Hejsan, är du lite vilsen? :) Det är ju 18 maj nu :D snart sommar, underbart.. undrar bara vilken sida halsbandet finns att kolla på? Ha de bra!

2009-05-18 @ 20:45:47
URL: http://arnyarnadottir.blogg.se/
Postat av: lena

tänkt oxå påminna om att det är MAj inte april, man blir lite rådvill



lycka till ni andra!!

Postat av: emilie

Och vart finner man den fliken???

2009-05-19 @ 02:33:56
URL: http://trollmorsbarn.blogspot.com/
Postat av: Mari

Jag vill bara säga att jag sitter bokstavligen och grinar nu. Hur kan en person vara så stark som du?!

Jag har själv ett barn, snart två, och en sambo. Att ens liv kan tas bort från en så fort är helt ofattbart! Du är en riktig kämpe både du och din dotter! Ni kämpar med varann!

Önskar er all lycka i framtiden och kommer definitivt följa din blogg!

Mvh mari

2009-05-19 @ 08:47:28
URL: http://marilundin.blogg.se/nyhar
Postat av: Madde

Tittar in pà din sida. Du verkar vara en fantastisk pappa och en gullrumpa till dotter har du minsann.

Önskar er en kalasfin sommar.

Mvh Madde

2009-05-20 @ 00:54:07
URL: http://metrobloggen.se/mrsbh
Postat av: Annakarin

Kikar in lite då och då och läser vad Ni har/går igenom. Roligt att du har fallit för kärleken igen. Önskar Er alla lycka till i framtiden och en kalasfin sommar.

2009-05-20 @ 18:51:48
Postat av: Jonna

Njut av kärleken.......det är en gåva att kunna älska och bli älskad.







Kram från småland.

2009-05-20 @ 19:26:45
Postat av: Sofi the amazing one

Hej, Jag läste artikeln i en damtidning om olyckan. Jag är verkligen ledsen för det som hänt. Kanske det var menat något större för dina tjejer som omkom. Jag vill tro att jordelivet inte är det enda livet man lever. Att Gud(om han finns) har en större plan för vissa människor. Och att livet har en mening...trots att livet är väldigt tufft för vissa.

För om jag inte tänkte så...Om jag inte är staark nog. Så skulle jag inte finnas idag, eller går dagen!

2009-05-21 @ 07:05:22
URL: http://silversun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0