VÄNNER!!

Jag har inte många riktiga vänner!!
Men de jag har skulle jag göra allt för.....
Jag har träffat mig en blivande RIKTIG vän!!

Marcus, är någott äldre än mig, hårt arbetande grafiker!!
Direkt när vi började att prata, var det som om vi känt
varandra i 10 år. Just nu är han på väg att bli pappa för
första gången och jag vet, hur världen skakar, då vi män
(vad JAG vet) är på väg från en plattå till en annan!!!

Jag lovar att göra allt i min makt för att dämpa dina skakningar,
för att du ska känna att det finns en polare/vän, som du kan
ringa mitt i natten för att bara snacka!!!
En vän som vet hur det är att ha små barn!!! En polare
som inte fördömmer eller tillrättavisar...

Nu har den lilla stackaren Macke, fått sin mamma att läsa
denna blogg också!!! Tack för att du läser!!!
Jag önskar er ALLT gott!!
För jag vet att Macke finns där om jga behöver!!


Idag har Ida varit och kollat på två stycken köpelägenheter
i skövde!! Det var nog mest skit!! Sedan kollade hon på ett
student rum, vilket nog var det bästa av de tre, men inte bra!

Vi får se hur det blir med boende, men helst av allt så vill hon
ju ha ett EGET boende, inte dela med en massa andra, supande
tjugo åringar!!!

Just nu är Ida på väg hem, ska mata katterna oh sedan komma hit!!
Jiiiiipppppppiiiii......
Jag tror att jag ska bli sjuk av längtan så fort hon är borta!!!
Men jag ska kämpa, längta och vänta på henne, vid trappan.
Vid trappan till stadshuset, ska jag stå när hon är färdig, redo att
gå dit!!!

Jag älskar dig så mycket Ida, att mina ögon fylls med tårar och
mitt hjärta av sorg, varje gång du lämnar min sida!!! om än bara
för en dag, en timma eller en helg!!

Jag vet att vi klarar det... vi har haft det tufft, men VI går vinnande ur allt.
Det är du och jag mot världen!!! PUSS

Nu ska jag kolla lite tv.....

Glöm inte: den som ger, skall också få!! livet handlar om att GE, förvänta dig inte att få!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: madeleine

Att ha en vän som du skulle göra varenda kotte på jorden glad =)

2009-07-22 @ 23:21:57
Postat av: Sandra

sött inlägg :)

2009-07-22 @ 23:38:10
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Nillano

Hej, var länge sen. Blev glad att läsa ditt inlägg! Verkar som du/ni har det bra?!

Underabart med sånna vänner! Man ska vara rädda om varanda.

Härligt att du också hittat kärlek :)

Gilla ditt "glöm inte" (snor det till min blogg, om det är okej) för det är så sant!! Man får när när man själv ger, så ger alla så får alla!

Ha det toppen! Kram

2009-07-23 @ 09:38:24
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Postat av: Tanten

Jag hoppas att det går bra för er ALLA TRE.

2009-07-23 @ 11:50:45
Postat av: fia

Först underbart att ni "hittat" tillbaka till varandra,,, fick ont i hjäratat varje inlägg på FB,,,, sen OH JA riktiga vänner växer INTE på träd,, nya som gammla....

Tittar in varje dag,,,, även om inläggen varit lite glesa,,, ;P men jag kan ju förstå varför,,,

Krama ELLEN & Ida,,,

OCH stor kram till DIG!!!

2009-07-23 @ 12:40:27
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Vilket härligt inlägg =)



Kram

2009-07-23 @ 16:41:18
URL: http://beatris-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Hej Björn. Hittade din blogg å blev helt fast. Jag kommer fortsätt afölja dig å din dotter, Blev så ledsen när jag läste om olyckan å kom ihåg hur ledamt det var att läsa om det i tidningen. Jag bor ju i Älmhult å allt blev så mkt ver "verkligt" då det var så nära. På en väg man ofta kör på. Önskar dig å din lilla hön allt gott! Många varma kramar Tessan

2009-07-23 @ 18:12:18
URL: http://tessilooo.blogspot.com/
Postat av: ida

men älskling så kan du ju inte skriva.. att alla lägenheter va skit.. då framställs jag juh som supernegativ..;) studentlägenheten var ju faktiskt helt okej..om än svindyr! :S Saaaaknar dig å så fint om Macke..:)



Puss

2009-07-23 @ 19:35:40
Postat av: Anonym

Hej!

J

2009-07-23 @ 22:45:54
Postat av: Emelie

Hej!

En kompis till mej har en lägenhet som hon ska hyra ut i andra hand i Skövde då hon ska göra utlandstjänst. En jätte fin och fräsch tvåa. Om ni är intresserade kan ni ju höra av er till: [email protected]

MVH

2009-07-23 @ 22:48:00
Postat av: Anneli

Hoppas att det löser sig med lägenhet.

2009-07-24 @ 08:04:28
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com
Postat av: smultronpaj

vad fint du skriver till både Macke och Ida. Blir alldeles tårögd och inte så lite avis. Kram

2009-07-25 @ 10:40:28
URL: http://smultronpaj.blogspot.com
Postat av: Nojs

tråkigt att det är så lite bilder på ellen nu för tiden

2009-07-26 @ 15:53:42
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: Angel

jag har också upptäckt en del om mina VÄNNER och mina "vänner". Det är en viss skillnad kan jag hålla med om. VÄNNER håller man nära hjärtat, "vänner" så långt bort som möjligt. Såna kallas energislukare och är inte värda min vänskap. Det tog en si så där 10 år innan jag kom på det. Men det tar tid att inse att man inte kan passa upp och var till lags för alla. Men det är svårare för DOM att inse att du faktiskt inte är den som DOM kan hänga upp allt på. Man har ju ett eget liv. Jag tycker du är modig som MAN som verkligen kan säga ifrån att NU JÄKLAR ÄR DET NOG! Men man kommer till en point in life då man verkligen FÅR sätta ner foten och säga ifrån. Förr eller senare, om det visar sig att de man sagt ifrån till, visar de sin rätta sida. Kommer de tillbaka är de VÄNNER, vänder dom en ryggen är de "vänner"; ytliga bekantskaper så att säga. Sånt behöver man inte i sitt liv. Lycka till med Ida och krama Ellen så mycket från mig och sonen här.

//Angel

2009-07-30 @ 12:02:15
URL: http://www.angelson74.spaces.se
Postat av: Anonym

jag förstår precis hur du menar! Tack!

2009-08-05 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0