inbjudan!!



FINNS DET NÅGON I GBG SOM VET ETT "BILLIGT" BOENDE FÖR MIG OCH ELLEN

DEN 14-15/12????


Idag fick jag en MYCKET trevlig inbjudan!!

Det finns en kille som heter Navid Modiri, han driver,

bloggen www.365saker.se Förutom detta så är han musiker

i bandet, Navid Modiri och gudarna!!! (kolla på youtube)



Detta är en blogg som genererar idéer om vad man kan göra..... Spännande.





Måndagen den 14 dec kommer vi att sitta i en glasbus i Göteborg och samla ideer

på saker man kan göra. Saker man kan göra för att samla in pengar!!

Detta är ett samarbete med P3, de kommer att köra musikhjälpen igen, detta år i

Göteborg. Pengarna man kommer att samla in ska gå till Malariaprevention i de

fattiga delarna av världen!! Genom att människor önskar låtar m.m så kommer de

att samla in pengar till detta! Som ett kompliment till detta så kommer vi att, med hjälp

av lyssnarna, samla in idéer för insamling. På tisdagen så kommer vi att försöka genomföra

VISSA av dessa idéer för att på så sätt visa hur lätt det är att engagera människor.



Jag fick i dag erbjudandet om att vara med i detta spännande projekt och gästblogga under tiden!!!

Då kommer också ni att kunna skicka förslag på idéer, direkt in i studion!!!

Glöm inte: Ingen kan göra ALLT, Alla kan göra något!!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: penny

Du är en av de uttagna i årets pappablogg tävling, grattis!



Nu är tävlingen igång!



Lycka till =)

2009-12-06 @ 19:57:53
URL: http://pinuppa.blogspot.com
Postat av: Sandra

jag hatar mitt fysikprov som ligger på de dagarna.. skulle också varit med egentligen. :) Du kommer trivas superbra, både Navid och alla de andra människorna är helt underbara. :)

2009-12-06 @ 20:04:29
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Kristina

Har du kollat med STF vandrarhem ?

2009-12-06 @ 20:48:16
Postat av: Annica

Gårda Spar Hotel tror jag är ett rätt "enkelt" hotell, men med ok priser.



Sedan finns ju alltid Fomule1.......



Lycka till

Annica

2009-12-07 @ 06:19:36
Postat av: Nadia Burle

Hallå! Vet du om musikhjälpen kommer tv-sändas oxå i år? Får du synas i tv då? Läste att folk e på dig om att du inte skulle tänka på Josefin å Saga lika mkt längre eller hur det var. Jag tänkte på det när jag såg dig med Ida sist, att det är starkt och modigt av dig att gå vidare här i livet, våga älska igen! Jag har ju inte förlorat ngn i döden, men undrar när jag ska våga gå vidare efter att ha blivit lämnad? Jag tycker du är modig iaf! //Nadia å Minna å Miriam!"

2009-12-07 @ 20:00:11
Postat av: camilla

Hej Björn!

Jag vet att du tänker på Josefin o Saga.. men jag känner att du gör rätt som går vidare, herre gud du är ung, du kan ju inte sitta o deppa hela livet..du måste ju gå vidare för både dig själv o Ellens skull. Du ska inte bry dig om vad andra skriver.. det viktigaste är att du mår bra o att Ellen mår bra. / kram från Viby

2009-12-07 @ 23:33:44
Postat av: Asin

hej hej björn, nu har jag bokat in massa kunder på måndag, de pengar jag tjänar då skickar jag till er, dock vet jag inte vart exakt jag ska skicka de till :S

2009-12-08 @ 14:50:50
Postat av: Rebecka

Hotell Allén

2009-12-12 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0