Tjej gympa och en massa annat!!

Tjejerna har idag haft gympa här hemma! Musiken flödade och glädje tjuten skallade i väggarna.

Idag har jag även haft samtal med förlaget inför boksläppet. Boken planeras att släppas om c:a 1-2

veckor. Jag ser fram emot detta och hoppas av hela mitt hjärta på bra kritik.

Annars har det varit en bra dag... ganska lugnt, utvecklings samtal på Ellens skola, allt var bra förutom

de där myrorna i benen. Jag lämnade just över Ellen till hennes Morfar och mormor från Ystad, hoppas

att dom får en riktigt mysig helg i söder. Själva blir det till att se en bio film i kväll, De 3 musketörerna i

3D.

I morgon ska vi jobba, Fia håller på med nästa kollektion och jag ska fixa lite i fastigheterna kring

ateljen. Hoppas att ni får en SUPER MYSIG helg.... Kram på er/Björn

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Veronica

Vad stor Ellen har blivit!! Hoppas filmen var bra igår o att Ni får en härlig helg!

2011-10-22 @ 10:50:52
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: micaela

Ville bara säga att jag beundrar dig, människor som du får verkligen världen att skina. Hoppas din helg varit bra // Mici

2011-10-23 @ 10:53:12
URL: http://miicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0