Det var länge sedan....





herre min liv och kniv vad trött jag är nu då!

det tog som ni kanske läst en väldans tid att somna igår!!

Efter många om och men så lyckades jag, för att bli väckt kl 04:20

av Ellen. Hon trodde nog att det var dax att kliva upp, men se där så fel hon hade.





idag blir det till att åka in till staden och spankulera på dess gator och torg lite.

tänkte att jag skulle gå förbi konsthallen och slå mig en titt också....

sedan måste jag åka in och byta en tröja på intersport.... lyckades ju köpa en för liten!!







jag mpste tipsa om en bra serie som jag har malt mig igenom, det finns nu 3 säsonger av denna.

Det handlar om ett kriminellt mc-gäng och allt de företar sig







lycka till med det i tar för er idag.....

låt mig få veta vad du tycker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0