PREMIÄR!!!



Nu öppnar jag denna fantastiska oas, mitt i Kristianstad!

Kom och spela lite kubb, drick drinkar, ät mat eller bara var!

THE GARDEN, här behöver du aldrig vara ensam!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jeanette

Låter himla gott!

2010-05-24 @ 19:55:09
Postat av: Susanne

Hej du :P Antar att pizzan inte var gid eftersom du inte skrivit ngt om den :P hehe



hoppas alltär bra med er :D kram Susanne (Pizzavagn i Kristianstad )

2010-05-24 @ 23:48:51
URL: http://ollekanelbulle.blogg.se/
Postat av: fam edman bagley

Men va mysigt det låter! Klart vi kommer förbi, om vi drar nedåt landet i sommar.

Kram på dig och dina!

2010-05-25 @ 10:28:19
Postat av: Maria

Hej Björn! Vill önska dig allt gott på färden genom livet. Har följt dig länge men nu händer det inte så mkt här på bloggen och det ser jag som ett gott tecken!



Ha det bra! //Maria

2010-05-30 @ 20:18:18
Postat av: E

Och vart hittar man detta tro?

2010-05-30 @ 20:24:53
Postat av: Malin

Vet inte vad jag ska säga?? Läst stora delar av din blogg nu... Förlorade min sambo och pappa till vår 4 månaders son för 3 veckor sedan... Du inger hopp! Tack!

2010-06-08 @ 17:35:00
URL: http://www.thomasmalin.blogspot.com
Postat av: caroline

dålig uppdatering tycker jag!

2010-06-15 @ 20:46:54
Postat av: Emma med två barn 2år och nyfödding

Har varit inne två gånger, första gången rätt så snart efter olyckan och idag.. gråter även den här gången. Jag vet att det är fördjävligt att säga det men är så innerligt glad att inte behöva vara så stark som ni båda är.



Önskar dig och din vackra dotter allt gott!

2010-06-21 @ 11:05:11
Postat av: Maria

Läste någonstans i din blogg att fokusera på det man har och inte det man haft...Så sant, men så svårt...

Hoppas ni får en fin sommar...

2010-06-22 @ 17:45:25
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: undrande

Har du slutat blogga, eller? Jag är inne hur ofta som helst men nu har premiären varit länge....

2010-06-22 @ 22:00:12
Postat av: Z.

Hej Björn!

Jag såg dig i tisdags vid kurorten, då du stod i flytt-släppet. Jag har läst din blogg sedan ett år tillbaka om inte mer och då jag fick syn på dig så tyckte jag att jag kände igen dig. Väl då jag fick höra din skånska dialekt blev jag allt mer säker på att det var du. Jag ville vända mig tillbaka och hälsa på dig, men var nog lite blyg för det.



Men vill bara säga att jag tycker att du verkar vara en otrolig fin, stark människa. Jag hoppas verkligen på att allt blir som du vill i ditt liv. Ta hand om dig :)



//Tjejen med mörkt långt hår i en blommig klänning.

2010-07-01 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0