Att acceptera det som varit

Jodå, nu var det BRA länge sedan jag skrev något i denna lilla blogg.

Som det varit ett tag så har bloggen tagit mer energi än den tillfört

vilket resulterat i att jag dragit mig för att skriva.


Just nu är det väldigt fint väder, solen skiner och livet leker....

Ida har flyttat ned från Skövde, vilket är HELT underbart.

Nu är denna lägenheten ett riktigt HEM igen, äntligen känns det som

om vindarna har vänt och nu går vi med solen i ansiktet.


Ellen har nu sommarlov och vi njuter i fulla drag...

Förra Måndagen startade ett nytt litet projekt, SOMMARPANELEN.

Jag fick ett erbjudande att sitta med i sommarpanelen i Radio kristianstad.

Vill du lyssna på förra avsnittet och min spaning så gå in på www.sr.se/kristianstad

här söker ni på sommarpanelen eller Björn Wikström.


Sommarpanelen är ju inte bara jag, utan en kvinna med många järn i elden.

Ingrid Ohlsson, www.ingridohlsson.se.






Ratta in p4 radiokristianstad, förmiddag med Helen på Måndag, kl 12-13 sitter vi där,

Hissar och dissar, skrattar och fnissar.

MVH Björn






låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Nillano

Hej! Länge sen jag kika in. Hur har ni det? Mår ni bra. Härligt att ni flyttat i hop :) Grattis.

Och även till projeket i somamrpanelen! Lycka till!

Härligt när det går bra och livet leker. Njut!

Kramar från Örebro

2010-07-02 @ 10:14:27
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Postat av: Daisy

Önskar dig, Ellen och Ida en trevlig sommar.

2010-07-02 @ 10:48:17
URL: http://daisyfors.blogg.se/
Postat av: Magda

Tänk vad lustigt livet är... När man känner att nu börjar saker vända o man börjar känna sig stark... De är då saker o ting rasar ihop... O man känner sig bitvis som en våt fläck...

Saker kommer upp till ytan o man är tvungen att reda ut allt innan man kan gå vidare...



Roligt att du skriver igen...



Se nu till att få en bra sommar...

2010-07-02 @ 16:57:10
URL: http://magdafunderarnu.blogg.se/
Postat av: Fam Edman-Bagley

Björn!! Vad kul att du skriver igen. Är inne varje dag för att se om du hittat på nåt spännande. Och det har du ju uppenbarligen.

Vad kul att få känna sig hel igen....gör gott i hjärtat!

Vi har också sommarlove, Ellen och Tea är glada att få vara lediga i hela 10 veckor!!!

Gubben jobbar halv ihjäl sig, men är glad att det går bra.

Hoppas ni alla får en skön och händelserik sommar....största kramen från oss alla.

2010-07-02 @ 22:19:12
Postat av: ingela

Jag en helt vanlig tjej har hittat din blogg. Den har varit sorglig,jobbig,rolig och spännande att läsa. Men nu har det mest underbara hänt dig och din lilla söta dotter. Ni har blivit sambo med en underbar tjej. Ta hand om er och tusen lyckönskningar å KRAMAR.

2010-07-04 @ 17:22:24
Postat av: Marika

Önskar er alla tre en underbar sommar! Härligt att se att Ida flyttat ner igen!

2010-07-04 @ 17:57:54
URL: http://www.widenqvist.se
Postat av: Alice

Den riktiga anledningen till varför du ej har skrivit är väl för att du inte haft något att göra reklam för förrän nu.

Fattar inte ens varför jag går in på den här skitbloggen och detta var sista gången.

2010-07-15 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0