Då var det dax i gen!!

Jodå, då var julen över och det vanliga livet
knackar på dörren igen. Som ni kunnat läsa har
vi haft en UNDERBAR jul. Igår åkte Ida tillbaks till Skövde,
själv trodde jag aldrig att det skulle bli så ensamt  och tomt
efter henne!! Blev väldigt förvånad över hur snabbt vi
hade vant oss vid att vara HELA familjen hemma.
Nu är det dax att flytta till våran lägenhet, 81kvm, högt i tak,
skjutdörrar i hela lägenheten, vilket gör att man kan få
hela lägenheten att bli öppen!!
Jag ska försöka flytta det mesta på tis så att det är klart när
Ida kommer hem på Ons.
Jag har fått et förfrågan!!!

För en månad sedan dök det upp ett mail i inboxen.
I mailet stod det att det var en kille som planerade att starta
en sida för pappor och han undrade om jag kunde tänka mig
att skriva för dom?!
Tanken bakom sidan är att det faktiskt ska vara COOLT att vara pappa
och ta sitt ansvar. Det kommer att finnas tips, råd och förslag på
både saker att göra och saker att undvika.
Min uppgift kommer att vara att skriva en kolumn varje vecka....
Där kommer jag att reflektera över samhället, problem och andra tankar
som rör pappa rollen.
Efter att mailat lite med killen som startar sidan så visade det sig
att det var, Martin Melin (robinson Martin).  Han kommer att öppna
sidan i samarbete med ett reklambolag i Stockholm och sidan planeras
att starta i slutet av denna månad (jan).
www.coolapapppr.se
dagens GLÖM INTE kommer från Ellen....
glöm inte: kärlek finns överallt, om man känner att man har lite, så är det bara att ladda lite.

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Annakarin

Roligt att flytta till lgh och börja Era liv tillsammans på ett nytt ställe.

2010-01-11 @ 13:03:22
Postat av: Anonym

Grattis till fäörlovningen... Nu är du ingen "singel" pappa längre...

2010-01-11 @ 20:27:45
Postat av: Marie

Härligt :) Uppdatera mera Björn! :D

2010-01-12 @ 16:16:04
Postat av: WellbeingOfMe

Åh, det lät ju som en jätte bra och intressant idé det där med pappa-sidan :)

2010-01-12 @ 20:36:20
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Pia

Bra citat Ellen! Vad klok du är!

2010-01-12 @ 22:22:47
Postat av: Sara

Din dotter är så klok! Skönt att du börjat skriva igen, hade lite abstinens att få läsa din blogg! Kul med flytt :) HOppas ni kommer trivas!

God fortsättning och önskar er ett fantastiskt 2010, gör detta till erat år och ett år fyllt av kärlek!

2010-01-13 @ 18:23:58
URL: http://sursara.blogg.se/
Postat av: mondobaby

God fortsättning på er alla!

Och Ellen!

Du har helt rätt! fyll på med kärlek varje dag. den finns som sagt överallt.

2010-01-13 @ 23:46:24
URL: http://mondo.netroots.se
Postat av: clara

hej, tack för en jättebra blogg, jag har bara en fråga. hur kom det sig att du tänkte att det var ellen som du först var tvungen att rädda ur bilen och inte någon av de andra? hoppas ni mår bra, kram

2010-01-16 @ 15:46:53
Postat av: janne

låter bra med en sida för pappor skall bli intressant att läsa

2010-01-17 @ 20:21:43
Postat av: Louise

Jätte fin blogg . kolla gärna min och säg vad du tycker:)

2010-01-18 @ 13:46:19
URL: http://barajansson.blogg.se/
Postat av: IM

Fin artikel i Året Runt. Hoppas att du orkar blogga lite mer tycker att Ellen är en såda härlig tjej.

2010-01-20 @ 22:33:59
Postat av: Mie

Ellen är en synnerligen intelligent liten dam!!

Hoppas att flytten går smidigt!!

2010-01-21 @ 08:48:11
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har läst lite i din blogg, du är en otroligt stark person. Jag önskar att jag vore som dig, stark och positiv. Kramar!

2010-01-22 @ 21:09:43
Postat av: hejannw

Jag hittade en blogg, där det var en tjej som hade skrivigt lite om dej. När jag läst din blogg lite så beundrar jag dej :)

Hemska saker du gått igenom..

Ha det bra, kram från stockholm :)

2010-01-25 @ 15:04:57
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0