NU KÖR VI IGÅNG!!!

Nu tänkte jag att KÖRA IGÅNG med föreläsningarna!!!
Denna gång kommer det att handla om att vända negativet
till något positivt.
Hur gör vi när vi möter motgångar?
Varför känns det så jobbigt?
Finns motgångarna eller är det bara oss själva vi inte litar på??
Detta är saker som vi kommer att ta upp.
Finns det något intresse av dessa föreläsningar?
Detta gör jag för att kolla om det är så att jag SKA starta mitt
förtag, som då är tänkt att coacha och PEPPA!!
MVH Björn

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Mie

Låter kanonbra! Hoppas du kommer till Jönköping med föreläsning om detta!! Jag kommer sitta på första parkett!!

Vi svenskar är styrda med järnhand av jantelagen.



Styrs av motgångar gör vi, för hur ska vi annars kunna lära oss av misstagen, växa och gå vidare?



Man måste ha tråkigt för att uppskatta det roliga...



Ska fundera vidare över detta....

2010-02-15 @ 19:51:38
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Tycker också det låter perfa!! Jag är också på första parkett..dock lite längre söderut!!

Hoppas ni har det bra...du och dina fina flickor!!

KRAM från ett snöigt Ystad

2010-02-15 @ 20:48:34
Postat av: K Johansson

Hoppas verkligen att det kommer att fungera för dig.Folk som pratar om sånt av egen erfarenhet, gör det ju oftast bättre än experter som läst sig till lösningar! Har själv hört på den göteborske branmannen vars ansikte + lite till brann upp. Otrolig föreläsning o föreläsare!

Du kan säkert åxå bra, du har ju en djup hink att ösa ur, o kämpar fortfarande med din lilla dotter. Pratar du lika bra som du skriver - no problems!

Lycka till!

2010-02-15 @ 20:54:48
Postat av: Mie

Har genast satt igång med lite efterforskningar med flera intressenter!!

Hittar inte din mail någonstans, men jag letar och hör av mig!!!



Ha en alldeles förträfflig fortsatt dag!!

2010-02-15 @ 21:47:07
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Julia - Älska utmanigen!

Tycker det låter som en kanonidé, är säker på att du har mycke att ge...!!!

Kan ge ett tips om en kurs som finns i tre steg som Johan Plate, Virpi Plate och Tomas Fogdö har, var på steg 1 fre-lör i sthlm, hur bra som helst!!!

2010-02-15 @ 22:21:26
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Jenny

Detta behövs!! Vi är alldeles för bortskämda med att få det vi vill och när det blir förändring på något sätt, privat eller på jobb, har många av oss svårt att tackla detta. Ta bara "jobbet" att vara förälder, det är ingen dans på rosor även om jag aldrig skulle vilja vara utan mina barn. Men har man barn som skiljer sig lite från mängden är det lätt att hamna i tankegångar som är negativa.



Jag hoppas du kör igång ditt företag, du har säkert massor att ge eftersom du lever livet med allt vad det innebär av smärta, sorg och glädje. Den som glider genom livet på en räkmacka, och ja dessa människor finns, har inget att ge för de har liksom inte behövt lära sig något... Att våga möta livet är att växa!! Kämpa på med att starta företaget - jag tycker det behövs!



2010-02-16 @ 16:58:08
Postat av: Figaro

Hur hinner du med allt? Går du fortfarande i skolan också?

2010-02-18 @ 07:45:23
Postat av: Amanda

Fin blogg du har :)



Kolla gärna in min och kommenter vad du tycker om den :)

2010-02-18 @ 13:25:24
URL: http://amandaahlm.blogg.se/
Postat av: Ia

Klart att vi är intresserade av det!!! Första parkett tack!

2010-02-18 @ 19:05:16
URL: http://hastbrudarna.blogg.se/
Postat av: Fam Edman Bagley

U go man! Hoppas du kommer häråt med detta...vi kommer och lyssnar! Och hoppas vi ses nästa vecka?! Snöiga kramar från oss!

2010-02-20 @ 11:17:47
Postat av: matte

yes! kom till motala!:)

2010-02-22 @ 22:47:48
Postat av: Marie Sjöqvist

Oj .. vad glad jag blev när jag såg detta inlägg .. då jag av egen erfarenhet vet hur viktigt det är att komma ur en negativ trend.

Då jag följt din blogg och läst om allt ni fått gå igenom och få uppleva din positiva energi så är jag helt övertygad om att du kommer att lyckas med att sprida detta och att jag vid linköpings station fick se dig och din fina dotter springa glatt efter och ropa pappa var glädjande .. många kramar

2010-02-23 @ 20:35:07
URL: http://mamme.blogg.se/
Postat av: janne

klart det finns intresse för detta ämne har själv haft det tufft en tid nu o det är nog fler som har men inte vågar visa det

2010-02-23 @ 21:17:26
Postat av: Elisabeth

Ååh, du borde komma till min skola och förelösa!:)

2010-02-26 @ 14:10:33
URL: http://itsmylifeandmyrules.blogg.se/
Postat av: Evelina

hade jættegærnat velat komma på førelæsning.

Oslo :-D Gøteborg kanske :-) ?

2010-02-27 @ 00:51:31
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Sara

kör igång.... just nu verkar du ha kört fast ;-)

2010-02-27 @ 22:19:48
Postat av: Anonym

du får gärna komma på föreläsning i gävle :) POLHEMSKOLAN!!!!

2010-09-14 @ 22:50:56
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0