ont men inte så farligt

 

I dag har varit en RIKTIG skitdag.

 

Allt började med att jag vaknade kl 01:00 i natt, av värk i knäet.

 

Sedan kunde jag absolut inte somna, utan bara låg, satt, haltade....

 

Kl 04:00 lyckades jag somna. Kl 06:20 kom Ellen och kröp upp i min säng, vilket var JÄTTE mysigt.

 

Felet var att jag somnade efter att stängt väckarklockan.

 

 

 

När jag väl vaknade så insåg jag att kl var 07:55 och Ellen ej fått någon frukost.

 

Med bara 15 minuter tills vi skulle köra till skolan så blev jag givetvis stressad, ingen bra början!

 

 

 

Efter att jag lämnat Ellen i skolan blev det att träffa doktorn IGEN.

 

Han klämde, kände och drog som en tok i mitt ben. Denna läkaren

 

trodde att ledbandet blivit MYCKET uttänjt och att minisken fått sig en smäll, som han

 

så vackert uttryckte det!!

 

 

 

Lösningen på problemet var, detta!!! kortisoninjektion RAKT in i knäet....

 

Oooh my god vad oskönt det var! Men NU har det släppt och nu gör det

 

fantastiskt ont, HELA tiden. Så Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att

 

Ellen ska komma hem från sin mormor.....

 

 

Hoppas att ni får en underbar kväll/dag

 


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Magda

JAg har tagit kortisoninjektioner i min armbåge för några år sedan. O enligt läkaren som gav mig dem så ska de göra ont... För då vet man att de tar på rätt ställe??!!

Så de är bara hoppas att de stämmer... Jag fick 3 st sprutor under 2,5 månad... Sen gav inflamationen jag hade med sig...

2010-12-13 @ 19:08:13
URL: http://magdafunderarnu.blogg.se/
Postat av: Anette

För många år sen fick även jag en kortisonspruta och då sa läkaren att det skulle göra J...igt ont dom första tre dygnen sen skulle smärtan släppa för mig och så gjorde det oxå men jag trodde jag skull krevera dom dygnen innan det gav med sig för mig..

Jag hoppas för din skull att du snart blir smärtfri i ditt knä nu.. Krya på dig nu..:))

2010-12-13 @ 23:23:46
Postat av: Anneli

Jag har fått en hel del kortisonsprutor iom min reumatiska värk.

Första gången jag fick i mina knä så gjorde det så ont att jag inte kunde gå. Jag fick sitta i min arbetstol och försöka ta mig fram.



När jag berättade det för min reumatolog blev hon förtvivlad, men som tur är har det hjälpt alla andra gånger på alla andra ställen.



Hoppas du får hjälpen du behöver. Vet hur jobbigt det är!

Haft en idrottskada i mitt knä i över 20 år, 3 operationer nu är det bara till att bita ihop och försöka så gott det går!

2011-01-07 @ 23:09:20
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0