att flyttas tillbaka


Igår satt jag och kollade på "så mycket bättre"....


Denna gång var det min HUS GUD Per,plura Jonssons tur att tolkas.


>br>


Denna man som med ord målar och beskriver exakta kopior av ett liv.


Mannen som verkligen har satt svensk visa på kartan igen.

Denna gång var det MYCKET bra tolkningar!! t.ex September och Lillbabs var


speciella!!! Mycket tårar blev det och mycket känslor.






Lillbabas tolkning av huvudet högt var också fantastisk, Jag ramlade tillbaks till1997. Kvällen då jag fick samtalet.

samtalet som meddelade att mamma snart var borta. Borta men ändå kvarr.

Det var skönt att få gråååta en massa och känna hur tårarna bara föll ned för kinderna!! viktigt!!

Så än en gång.... Petra/september.... TACK

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Fam Edman Bagley

Vi satt också och tittade och jag mindes han gamla låtar.

Mycket bra tolkningar som du säger och visst kom det en tår när Lillbabs sjöng!

Tack Plura för så fin musik.

Kram på er båda xxxx

2010-12-05 @ 17:35:44
URL: http://www.famedmanbagley.blogspot.som
Postat av: Nina

Kram på dig!

2010-12-09 @ 00:13:02
Postat av: rojin

Hej!

Klockan är nu 03.40. Sen klockan 01.00 ungefär har jag suttit och läst genom hela din blogg! Det har gått över två år sen dina två änglar försvann men jag beklagar sorgen! Kan inte förstå hur stark person du är som kämpar än idag!! Skit bra!

Ta hand om dig :)

2010-12-11 @ 03:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0