vad ska det bli av detta då?!!

Jodå, som ni läste i förra inlägget så
har de försvunnit en massa koder, vilket
gjorde sidan till den konstigaste i 
norra Europa!!! 
Nu är den bättre, men inte bra! 
Ett tag så funderade jag starkt på 
att strunta i att blogga och lägga ned den!! 
Jag har ju även en micrp blogg på
Twitter... Där kan ni också följa våran 
framfart!! 
För er som inte vet vad twitter är så
det ett ställe där man i realtid uppdaterar
, lite som sin status på facebook. 
Nackdelen är att det inte går att publicera 
bilder... I en micro blogg kan man bara 
skriva korta meddelanden, Max 140 tecken!
Detta gör att man uppdaterar oftare och mera 
koncist. 
Men efter lite överläggning med mig själv
har jag nu beslutat mig för att ha bloggen kvar
en stund till!!! 
Just nu är kl 06.37 och Ellen far runt som ett 
skottspole och plockar undan och städar!!! 
vilken underbar TÖS!!!!
Idag kommer våran Älsklings Ida hem!!! 
Vi saknade varandra såååååå mycket att 
hon köpte en biljet igår och kommer!!
Jag tror inte det finns någon som är så 
lyckligt lottad som jag. Just nu flyter allt på
och massor av fina människor finns i min närhet.
Allt från Idas föräldrar som ställer upp till 
Ellens FANTASTISKA Morfar Lars och Mormor Brittis!!! TACK!!!
Glöm inte: Har du flyt, så har du. Det är bara att hänga på!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anette

Godmorgon

Hur hittar man din twitter??

2009-09-23 @ 07:14:31
Postat av: Lisbeth

NEEEEJ! du får INTE lägga ner din blogg! Jag älskar den! Och jag har inte Twitter! Ser Ellen ibland på dagis när jag är ute o går med hunden. Hon är mycket sötare i verkligheten!

2009-09-23 @ 11:32:16
Postat av: Monika

Jag och min familj har följt din blogg under i stort sett hela tiden. Jag hoppas verkligen att du fortsätter skriva bloggen! den har givit oss så mycket, du har många goda tankar. Vet inte om du nånsin kan förstå hur mycket det kan stärka andra människor att få vara delaktig i det du blivit tvungen att gå igenom...men att se att man kan orka gå vidare i livet trots en så otroligt smärtsam upplevelse och att hitta lycka, kärlek och tro på livet kan göra att fler orkar med tunga situationer som de hamnat i. Tack för en underbar blogg! Lycka till i fortsättningen. Krama varann!

2009-09-23 @ 12:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0