GALET besök på school of arts and communication

Idag blir det ett GALET besök på skolan!!!
ELLEN har följt med hit.... ooohhooohhhh


Idag står det förmodligen handledning på schemat.....
eller rättare sagt, jag vet inte! Vet bara att vi
har class kl 10!!

I och med att miljön här är så kreativ och inspirerande
så är det inga problem att ha lill fisen med hit!!

Vi började dagen med en tåg resa där det var KNÖK fullt
med folk. Det var så fullt att Ellen fick sitta på golvet, men
jag tror inte det gjorde henne något!! Inte ett enda klagomål.

Efter den timmas långa resan blev det en promenad på c:a 15-20 min.
Inte här heller klagades det, var nog mera jag som kände för att gnälla!

Med oss har vi vars en väska med kläder och stuff, en väska med
ellens sug till tracken och en massa förväntningar!!

Efter skolan kommer vi att genomföra promenade igen för att
ta tåget till SKÖVDE! Först till Nässjö och sedan skövde!!
Underbart!!!

Hoppas att ni får en bra helg, för nu ska jag bara NJUTA av
mitt underbara sällskap!

Glöm inte:
Det är inte bra att kasta plast tåfflor på ålderdomshem


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Chrissie

Vilka underbart galna kort på dig och Ellen!!!! =)

Önskar er en underbar helg i Skövde!!!

kramen

2009-09-18 @ 11:16:13
Postat av: Adele

Då ska jag hålla utkik efter er! Vågar man hälsa om man ser er på stan? :)

2009-09-18 @ 11:22:35
URL: http://synanceia.blogspot.com
Postat av: Magnus Palmgren

Hej Björn, Magnus Palmgren här med ett ärende.



Till alla er som vill hjälpa direkt till barnen och de som har det svårt i Afghanistan, kan ni hjälpa NU.



Min vän är där nere, kapten i Flygvapnet, och han hjälper skolorna, människorna och kvinnors rättigheter.



Sista tiden vill han nu samla in så mycket kläder, filtar, pennor och block mm som det bara går och ge direkt till folket.



Vill ni hjälpa så kan ni läsa på hans sida här hur ni skall packa det och sända det:



www.fahlstedt.blogspot.com



Sprid detta gärna till så många ni kan, hade varit underbart när det går att hjälpa direkt på plats.



Kanske kan du Björn lägga in ett inlägg på din sida som har ett stort forum, annars räcker det väl här.



Kram och tack.

2009-09-18 @ 11:45:38
URL: http://www.studioblodrod.blogspot.com
Postat av: Monica

Det var längesen jag var inne här.

Så himla glad att livet verkar gå frammåt och att du verkar väldigt lycklig med dina två älsklingar.



Tack för att du visar oss att livet är så värdefullt.



Kram

2009-09-18 @ 14:37:42
URL: http://mooniica.blogg.se/
Postat av: emilie

Vad fin hon är, Ellen. Ja båda två förståss!! Hoppas ni fick en trevlig dag.

2009-09-18 @ 15:50:32
Postat av: ida

åååh vilka underbara kort på mina 2 älsklingar, mera mera sånt.. I like! :) Nu ska jag gå å möta er vid tåget.. se om jag blir nersprungen av en toklycklig ellen denna gången oxå..;) Längtar! Puss på er

2009-09-18 @ 16:00:42
Postat av: fia

ÅÅ va fina ni är!!! ta hand om er,,,, Kram

2009-09-18 @ 18:29:40
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Fru Kulik

Ha haaa - jag gillar dina "glöm-inte" :)

Trevlig helg!

2009-09-18 @ 20:10:48
URL: http://blog.kulik.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0