Första dagen i skolan!!

Jaha, då var det första dagen i skolan...
Körde faktiskt bil till Malmö idag, mest för
att vi bestämt att vi skulle träffas på centralen innan!

Från och med i morgon så blir det tåg!! Det finns ju faktiskt
fördelar med att åka tåg! Jag kan plugga och arbeta
undertiden som det tar mig hem och jag kan vila....

Det har varit fantastiskt spännande idag, MYCKET info
och mycket nya människor!! Men som det sociala
fenomen man tycks vara så hanterade jag givetvis
med bravur!! Enda tråkiga är att man kommer hem
och har bara en ÄLSKLING hemma!!

Ellen har haft en lååång dag på dagis idag....
Jag lämnade henne 6.30 och hämtade inte henne
förän klockan var 17:40 Nu är hon så trött att hon nog
kommer att somna snabbt!!

Det är många som frågat mig hur jag vet att Lisa
(ett djupt sår) är FEJK!
Om man lägger ihop den fakta som hon pressenterat
så stämmer det inte från början till slut!
Det har som sagt inte stått någonting i någon tidning,
varken i Sverige eller Danmark. Vid frågor som ifrågasatt
hennes blogg så hard det aldrig levererats något klart och
tydligt svar, utan bara undanflyckter och konstiga svar.

Hon gick från att vara djupt sårad till atyt skulla gifta sig,
köpt gård och var gravid på mindre än en månad!
det är inte bara detta utan även en MASSA andra saker
som bara inte stämmer!!!

Numera är hennes blogg nedstängd och hon svarar
varken på mail eller samtal!!!

I morgon är det en ny spännande dag och jag längtar!!!

Jag längtar tills min lilla IDA kommer hem......
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli kär igen...
det är jag ju inte, jag är så mycket mer än kär!!!
PUSS PÅ DIG MIN ÄLSKLING!!!!

Ni andra, ni som läser..... vi hörs (läses) i morgon

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anonym

åååh.. underbara fina älskling, saknar dig så mycket också! Känns jättejobbigt att inte vakna bredvid dig, komma hem till dig, äta med dig, prata med dig, pussas med dig, andas med dig... Älskar dig så! Imrg e de "bara" 1vecka tills vi ses igen:D Puss

2009-09-01 @ 19:14:38
Postat av: Jag

Hej...Jag hade faktiskt inte tänkt skriva något. Men jag kände att jag måste... JAg blir faktiskt mkt illa berörd av vad du skriver om Lisas Blogg "Ett djupt Sår"... Att hon stängt den kan jag förstå...Efter som hon nu valt att börja sitt "nya "liv!! En nystart! O i o med detta har hon börjat skriva i en annan LÅST blogg: Där bara ett fåtal får följa den fortsatta resan som faktiskt är deras liv...

Jag har inte gjort någon grundlig undersökning om de hon skrivit är sant eller inte...Men vet du... De tror faktiskt jag! O varför jag tycker att jag kan säga detta är för att jag fortfarande följer henne o hennes familj i den låsta bloggen!!!



Att hon nu kan vara mer öppen o ärlig i vem hon är gör att för mig finns de ingen tveksamheter.



Jag hör till denna kategori anonymabloggare som skriver om mitt liv o de tragiska som hände mig i mitt tidigare liv. Men för att skydda mina nära...Mina barn alltså så har jag valt att vara anonym. I o med att du på detta sätt väljer att gå ut med att hon är en fejk...Så Hindrar du även min trovärdighet... Jag kan/vill inte lämna ut mitt namn min bild för att framstå som ärlig i de jag skriver...



Nu har jag sagt detta...



O vill på samma gång tacka för en i övrigt underbar blogg...

2009-09-01 @ 20:42:57
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Hoppjerkan

Vad underbart det låter. Får liksom lite hopp då. Så glad för din skull. Kram på er alla tre.

2009-09-01 @ 21:53:00
URL: http://www.metrobloggen.se/hoppjerkan
Postat av: Cattis

hej Björn, Kul att du bloggar lite mer nu. Saknade dina inlägg när det dröjde länge mellan dem.



Idag ska jag till skolan och jag vill önska dig lycka till med din.



cattis

2009-09-02 @ 08:07:56
URL: http://attskrivenbok.blogspot.com
Postat av: christina

Hej! Kan bara säga, Fy Fy på Lisa, finns inga ord för vad hon har gjort mot oss läsare, Lycka till med skola o allt som rör dej..

2009-09-02 @ 12:20:15
Postat av: Angel

hmm när man läser din blogg ang Lisa...Jag har svårt för att förstå hur en människa skulle kunna ljuga ihop en sån historia och SEN börja ett nytt liv. Jag har inte läst allt från början till dagens datum när det gäller hennes blogg iofs men att sätta ihop en sån historia är för mig ofattbart. Jag har visserligen inte heller sett nånting i tidningen om en pedofilhärva där barnens far har gått på barnen osv...Som sagt jag har svårt för att tro att man bara så lätt kan börja ett nytt liv med giftermål och ett nytt barn osv men det kan vi kanske diskutera vidare när vi råkas på Fenix...Hade vart intressant att få veta dina tankar och dina funderingar över hennes val i livet. Alla går vi vidare i livet olika snabbt ja men så snabbt kan man kanske börja undra över. Det är tragiskt att läsa att hon skulle sätta ihop en historia om nåt så fruktansvärt och att pappan till barnen bara sitter och fattar ingenting i en rättegång som ger hans "framtid" i samhället...Och om man nu hatar en människa så innerligt som hon gör ang honom, varför inte skriva ut ett falskt namn istället för att skriva en bokstav?! Ja frågorna är många här just nu...Tills vi råkas på Fenix igen och dricker det underbara javat de serverar så snyggt med hjärtan och grejor(Tack M, jätteuppskattat!) ha det bäst och hälsa dina kära från oss här i stan...Kram så länge

//Angel

2009-09-02 @ 12:21:34
URL: http://www.angelson74.spaces.se
Postat av: Daniel

Så skoj med skola!



Spännande tider säj.

2009-09-02 @ 13:00:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Annakarin

Vet inte vad jag ska tro om Lisas blogg nu. Ett djupt sår och Lisa med familj finns inte kvar som bloggar längre. Vet som sagt inte vad jag ska tro nu.



Kul att du har börjat plugga igen och hoppas att det löser sig med CSN och hur kan man ifråga sätta om du verkligen har varit på sjukhuset.

Lycka till med allt.

2009-09-02 @ 22:03:08
Postat av: Catarina

Hejhej...OJ ang Lisa... som jag fundrat på hur och om det kan stämma. Hittade hennes sida här inne o läst o läst . men oxå undrat då inget stått i tidningen som det alltid gör. Sen att man snabbt orkar ta tag i allt o kasta in i nytt o ny bäbis på G. Starkt om man verkligen kan.

jag funderat en massa,men vet ej vad jag ska tro mera o nu lagt ner bloggarna hon hade. ????? men men ha det gott o lycka till med skola o allt

2009-09-03 @ 20:56:37
Postat av: Debbi

Roligt att du bloggar igen, Björn! Härligt att se att livet kan vända efter det allra svåraste.



Tack för att du berättar om Lisas blogg! Jag läste hennes blogg med stigande förvåning för jag är en som vet att vi inte haft ett sådant rättsfall i år i Sverige eller Danmark. Mediatystnaden vore mer än märklig - om detta varit på riktigt. Särskilt som övergreppen var så kända i hemtrakten att flickan påstods ha blivt retad i skolan.

2009-09-04 @ 00:51:53
Postat av: Anna

Tack för det du skrev om Lisa. Jag är en av de "inbjudna" till hennes låsta blogg och tycker att hennes historia har blivit märkligare och märkligare med tiden. Framför allt att ingen tidning tagit upp detta efter att domen föll.

Nu har hon inte skrivit något sedan den 29:de så vi får bäl se vad som händer...

2009-09-06 @ 13:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0