FÖRLÅT!!

Sorry att sidan inte ser ut som den gjort innan!!!
Det har på något sätt försvunnit en massa kod
från sidan!! Just nu orkade jag inte sitta och
knacka en massa, utan kommer att göra
en ny stil helt och hållet!!!

Hoppas dett accepteras, annars får det vara så!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jag

Oj oj... Så jobbig....

2009-09-22 @ 21:01:13
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: nathalie

När jag läser allt som hänt er så blir jag så rörd sitter och tjuter av vad jag har läst jag har själv 2 barn och vet inte vad jag skulle gjort om de hänt mig!

Så starka ni är

och jag hoppas att ni får all lycka i framtiden



hälsningar från en rörd mamma

2009-10-10 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0