en snorig en med kalas tankar

Jaha, då var första vecka i skolan klar!!
Fantastiskt att man kunnat gå runt i så här
många år utan att veta vad man vill!!! Och så
hittar man hem när man är 33år....

Liten har blivit förkyld som bara den!!!
Hon fick vara med mig i skolan igår... vilket hon
klarade gallant!! så stolt blev hennes pappa och plastis...

Tåget lämnade kristianstad kl 05:50, inget gnäll över huvud taget
bara glada och fantastiska miner!! Själv var jag väl LITE mera
nedstämd, av sömnbristen!!

Just nu är det väldigt jobbigt att vara 30 mil ifrån min kärlek!!
Hoppas att jag ska lära mig att vara ifrån henne!!

Idag är det kalas för Ellens kompis Matilda, två timmars
fullt ös. Ska lämna henne och ta tag i tvätten under tiden!!

Hoppas att ni får en underbar helg... själv ska jag nog PLUGGA
lite och klippa gräsmattan!!



låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Chrissie

Hej igen..

Ibland tar det tid att komma på vad man vill göra när man blir stor!

Skönt att du hittat rätt!!!!



Hoppas Ellens förkylning blir bättre!

Måste varit spännande för henne att åka med dig till skolan!

Klart som körvaspa´att ni är stolta över henne!!!



Att ha kärleken långt borta, kan va jobbigt.

Men när man väl ses är det underbart och man vet att det bara är tillfälligt!!



Ha en fin helg!!

Kramen

Chrissie

2009-09-05 @ 09:20:48
Postat av: ida

åååh vad jag saknar Er oxå! Vaknade idag tokförkyld.. tror bestämt jag pratat alldeles för mycket med Ellen i telefon å att hon smittat mig över telefonledningarna..;) Sitter i bibblan nu iklädd din hood för att känna mig lite närmre Er.. Älskar Er, min familj:) Puss

2009-09-05 @ 10:11:27
Postat av: MimiAmelie

Hej! Har läst din blogg lite till och från, men första gången jag kommenterar...



Skönt att du insett vad du vill göra, magkänslan är så otroligt viktig för att man ska lyckas bra med sina studier. Och visst det är jobbigt att plugga med barn, men man löser det, och kanske tom bättre än många andra!



Jag pluggar inom design jag med, och på samma skola, så jag får se om jag ser dig någon gång... ;)

/Mimi

2009-09-08 @ 20:29:09
URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0