En resa med mening...

Jo då, så att.....



I morse missade jag det tåget som jag
vanligtvis tar!! 06:50 kom jag till stationen
för att se tåget lämna perongen!!!

Lite små irriterad begav jag mig till pressbyrån
för att inhandla kaffe och vänta på 07.23 tåget.

Väl på tåget så sitter jag och är i färd med
att börja skriva detta inlägg!!! Vem stiger då på?!!

Jo Ellens track doktor.... mannen som jag skulle ringa
till under dagen, för att berätta vad som hänt i helgen!!



Jag skyndar mig fram och berättar... då visar det sig
att han är på väg till Lund...
Till Lund för att planera när, var och hur de ska ta bort
tracken!!!!! hahahahahah..... icke sa nicke!! han blev väldigt
glad över nyheten och att det gått så bra!!

Även denna natt har varit fantastiskt lugn....
Ingen människa KAN vara stoltare över sitt barn än
vad jag är just nu!!!! Att hon med lugn och ro skulle
acceptera att tracken försvann!! Inte efter att haft den
i 1 1/2 år....



När du har track så blir det som att gå runt och andas med
öppen mun ALLTID!!! väldigt mycket luft som kommer in....
Nu när tracken är borta, så är det som att bara andas med näsan.

TESTA SJÄLV: Andas med bara munnen under 30sek, för att sedan
bara andas med näsan!!! Du kommer att känna en markant skildnad!!


Nu är Ellen på dagis och jag på väg till skolan!!
IDA sitter hemma i skövde och pluggar.... Det var sjuuuukt jobbigt att
lämna skövde igår!!! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska
på detta vis igen!!! vilket gör mig till en VÄLDIGT lycklig man!!




Nu ska jag lyssna på lite musik och bara softa!!!

Glöm inte: För att vinna, måste man våga förlora!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: ida

Ellen e bäst! Så stolt å glad e jag..:) Men du.. bilden som du absolut inte fick lägga upp finns bestämt med i detta inlägget...morr.. ;) Älskar å saknar er.



Puss

2009-09-21 @ 08:47:28
Postat av: Häxan

Så här är livet. Inget sker av en slump...tror jag . Så underbart för Ellen att slippa sin track. Hon är verkligen superduktig och du en fantastisk pappa. Kul att du bloggar igen.

2009-09-21 @ 09:21:47
URL: http://alladessaliv.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Ha ha!!

Dessa bilder!

Blir lika glad varje gång jag ser dom!!!



Otroligt vad ödet är med er!!!

Sälja huset och flytta till lägenhet, Ellens track åker ut och hon behöver inte den och nu springer du på läkaren på tåget!

Kan bara betyda en sak.. Det är er lycka som kommer nu och det är ni SÅ värda!!!!

Är så glad för er skull!!!!



Kram till er alla tre!!

// Chrissie

2009-09-21 @ 09:46:37
Postat av: Annakarin

Vilken helg du verkar ha haft. Du vet att det är ödet som slog in i dag. Tur att Ellen klarar sig utan tracken.

Ha en fortsatt underbar dag/vecka.

2009-09-21 @ 10:17:41
Postat av: Nina

Vilken helg ni har haft...

Skriver det igen...Ellen är bara sååå himla fin! och så duktig i väntan på ambulansen och skönt att hon slipper tracken.

Härligt att läsa om dina känslor för Ida, det är du värd...du är bäst...grymt imponerad av dig/er.

Hoppas din dag blir bra trots att du missade tåget.

Ha det bra och njut av dina flickor.

KRAM

2009-09-21 @ 10:29:09
Postat av: Anita

Ta vara på all lycka medans den finns det är ni värda

kram till er alla tre

2009-09-21 @ 15:20:24
Postat av: Anita

Ta vara på all lycka medans den finns det är ni värda

kram till er alla tre

2009-09-21 @ 15:20:49
Postat av: Emma

Underbart att allt är så bra =)



Kram

2009-09-21 @ 18:16:49
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Jessica

Är alltid underbart härligt att möta en person som man sen helt handlöst lämnar sitt liv till och som i retur lämnar sitt till en. Särskilt underbart måste det kännas för Er, dej och Ellen som verkligen varit på livets mörka sida och vänt.

2009-09-22 @ 15:13:19
Postat av: Camilla

hejsan. hittade denna blogg via min kusin. började läsa om olyckan å gud va tårarna rannnn. om jag kunde skulle jag ge er en kram. blev så ledsen av berättelsen. men du verkar vara stark, för du vågar skriva om det. å verkar vara mycket gladare nu, om man kan säga så. ha en underbar å kanske en solig dag oxå :) kram

2009-09-22 @ 20:10:55
URL: http://camillaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Har inte läst på någon vecka. Men jösses så härligt att den bara ramlade bort, tracken alltså. Snopet för läkaren. Hoppas det fungerar bra nu utan den! Men växer hålet bara igen så där..... utan vidare. Kul också att du är så lycklig med Ida. Kram till er alla

// Maria

2009-09-24 @ 21:51:38
Postat av: Asamea

Har inte läst din blogg på några månader. Vad härligt stor Ellen har blivit och vad glad jag är för din skull att du träffat kärleken :)

2009-10-07 @ 21:50:21
URL: http://asamea.blogg.se/
Postat av: Erika

fint skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 13:46:34
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0