En rapport från tåget

Ja ha, idag fick man med sig sitt bredband i alla fall!!
Just nu sitter jag på tåget mellan Hässleholm och malmö
och skriver!! Dagen idag bjuder på en föreläsning
om Interaktionsdesign och en grupp uppgift som tydligen
är att vi ska designa ett belysningssystem!! Låter
väldigt spännande i mina öron!!

Annars har morgonen varit bra, en hostig Ellen vaknade
som vanligt kl 05:00 och var ganska grinig.

En annan sak som är ganska rolig är att om 6 dagar så
kommer älsklngen hem igen!! GUUUD vad jag saknar dig!!

Inte trodde jag att man var kapabel att känna så här.
Läskigt men också mycket, mycket trevligt.

Hoppas att ni alla får en bra dag.... min plan är att jag ska få det!

Glöm inte: Det är lätt att hata, bara att sluta känna. Det svåra är att
älska, då måste vi blotta våra hjärtan och själar, med risk får at bli sårade.



låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Jessica

Hur har Ellen de långa dagarna på dagis? Tycker hon att det är roligt eller jobbigt?!

2009-09-03 @ 09:20:53
Postat av: Zofie

Jag både ler och gråter när jag läser din blogg, härligt att se att du hittat kärleken igen och att allt går så bra.

Men jag har en fråga bara.

Hur ser Ellen på allt? Frågar hon mycket om sin mamma, lillasyster?

Ni är så starka båda två att jag beundrar er stort!

Kram och lycka till med pluggandet.

2009-09-03 @ 09:29:01
Postat av: Chrissie

Tjo hopp!!!

Vilket UNDERBART kort på dig!!

Vet inte om du själv lagt märke till det, men det ser ut som du håller upp Ellens haka i perfekt form på kortet i bakgrunden!!!

kramen

Chrissie

2009-09-03 @ 16:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0