Välkommen till en ny dag!




Jaha.....

Då får man välkomna dagen med ett leeende på läpparna!

kom till Malmö c:a 08:30 och inså ganska snart att det REGNADE

i denna guds förmäta stad!!! hemma var det uppehåll och nice!!


Påbörjade färden till skolan och funderade lite på

vart vi skulle ha våran klass!! Efter lite sms så kom det fram......

Vi har ingen lektion innan kl 12;45.... Hur spännande är det??!


Just nu känns det helt OK, fick ju faktiskt chans att utföra lite

studier och frilans uppdrag!!!


Hoppas att era dagar blir lika bra som min har varit änn så länge!!!

glöm inte: det är bara DU som kan ta på och av dig OFFERKOFFTAN

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Lisbeth

Tack för påminnelsen! Jag tar av mig offerkoftan på en gång, den har varit på ett par dar men nu ska den av!

2009-10-22 @ 10:46:20
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Emma-Pemma

Hmm.. bra ord...



Hoppas Malmö är snäll mot dig.. ;)



//Emma.

2009-10-22 @ 23:06:41
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: singelmamman

Så sant, så sant. Upptäckte din blogg idag och berördes av din historia (vem skulle inte bli det?). På tal om offerkoftan: har precis separerat från min man och är "varannan-veckamamma". Gråter varje gång jag lämnar barnen, MEN mina barn är bara ett samtal bort. Värre än så är det inte. Fast visst regnar det i hjärtat - på tal om regn... Men bakom molnen finns det en sol! OCh du har länkat till WWF - där jobbar jag. BRA gjort! Fler faddrar behövs!

Ha en mysig helg!

//

Nybliven singelmamma

2009-10-23 @ 09:54:10
Postat av: Marigory Wikström

Hej! Läste om dig i "vi föräldrar", som låg hos min syster. Hur orkade du gå vidare? Själv sitter jag här hemma hos min lillasyster och försöker intyga henne att livet fortsätter. I söndags hittade hon sin man, 28år död på soffan. De gifte sig för 7vecor sedan och har en 8dagars gammal son. Livet är så fruktansvärt orättvist och jag har ingen aning om hur vi ska klara oss igenom detta....

2009-10-23 @ 14:03:41
Postat av: Jeanette

Hittade din blogg via Moncans.blogg.se håller på att ser klippet från tv4.. gud så rörarande..

<3

2009-10-23 @ 15:42:22
URL: http://jeanettemm.blogspot.com
Postat av: Hanna

Oh regn är inget vidare :S Kika gärna in på min blogg och tyck till om min nya design. När du ändå är där får du gärna anmäla dig till min "Veckans blogg-tävling". http://haneys.blogg.se är adressen! Ha en trevlig kväll!

2009-10-23 @ 21:04:45
URL: http://haneys.blogg.se/
Postat av: Kristina Persson

Hej Björn!

Vilken fin blogg du har. Man kan inte annat än bli berörd och det dröjde inte många minuter innan tårarna började rinna. Jag beklagar verkligen!

Min kompis tipsade om att jag skulle gå in på din blogg men hade då ingen aning om att det var just din blogg. Det var verkligen längesedan jag träffade dig och det var ännu längre sedan vi stod som gröngölingar på anstalten :)Nu har jag lämnat den världen och bor i Stockholm, jobbar dock fortfarande med ungdomar.

Jag ville bara skriva några rader och skänka dig en tanke. Imponerand att du har sån styrka och leva vidare. Ellen är precis som tidigare, ljuvligt söt!!Lev väl och Må så gott! //Kristina

2009-10-26 @ 21:28:33
Postat av: misssecret

Din blogg är bara så fin!

Hoppas du aldrig slutar blogga...

2009-10-29 @ 00:06:59
URL: http://missseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0