saknad

Just nu saknar jag IDA så fruktansvärt MYCKET......

Ja, jag vet, jag skå åka till henne i morgon.

Det känns som om att, ju närmare i tiden

det kommer, detso större blir saknaden!!!


Denna vackra, söta, generösa, modiga,

välskapta, snälla och älskvärda skapelse!!

Ibland undrar jag hur jag kunnat haft en sådan tur....

Först träffade jag Josefin och fick Älskade Ellen...

När hon sedan rycktes ifrån mig och blev

en ängel, så får jag en ny!

En livs levande ängel.... Fantastiskt.....

Jag måste vara den lyckligaste mannen i världen!!!



Tack ALLA ni som finns där...... Ni vet vem ni är!!!!

Även om det inte r just dig jag menar!!! Sug i dig

av denna karamell!!!


Glöm inte: det går att älska på avstånd, men det är attans så jobbigt

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: ida

åååh vad jag älskar dig. älskar älskar älskar! Du e de bästa som nånsin hänt mig. älskade underbara fina du! Puss

2009-10-29 @ 21:03:52
Postat av: Sandra

Oh jag önskar att min pojkvän har en liten blogg någonstans här i sajberspace där han skriver såhär fina saker om mig! Du är verkligen en lyckansost =)

2009-10-30 @ 01:35:23
Postat av: Marika

Hoppas att ni får en kanonhelg, det är ni värda!!!

2009-10-30 @ 08:50:28
URL: http://www.nogg.se/miqa
Postat av: Jessica Persson

Goda saker händer för goda människor! Ta åt dig, du förtjänar allt gott du får........

2009-10-30 @ 09:10:37
URL: http://flutechill.blogg.se/
Postat av: clara

varför skriver du inte om saga nånting, hon var ju endå din egna dotter, du skriver om att du fick ellen men inte att du fick saga.

2009-10-30 @ 11:37:58
Postat av: suzy

Håller med dig i en del....men inte ALLT...

Va e de man brukar säga????....behandla andra som du själv vill bli behandlad...

Krama Ellen

2009-11-04 @ 13:15:36
Postat av: Erika

Hej Björn

Fick i dag tips om din blogg o kollat igenom den. Hälsa Ida (om hon inte ser det här själv) att jag tycker det verkar som om hon e en fantastisk person och jag tycker ni e fantastiska tillsammans..idag har jag både gråtit av sorg och av oerhörd glädje. TACK!

2009-11-19 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0