NU är det dax



nu är vi redo.... påklädda och klara att åka!

Taxin hämtar oss kl 8:40 för att ta oss till Tv-huset....

Jag kommer att försöka fota så gott jag kan, sedan

kommer jag förmodligen att chatta med tittare efter programet.

Detta är väldigt spännande, så det ska bli kul!!


Denna dagen har jag ALLA våra änglar i tankarna!!

Ellen sitter förmodligen i tv-soffan i Ystad just NU och väntar!!






låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Cattis

Ska kolla på dig. Lycka till.



2009-10-08 @ 08:41:28
URL: http://attskrivenbok.blogspot.com
Postat av: Lotta

Lycka till =)

2009-10-08 @ 09:01:53
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhh ska verkligen se programet, lycka till.....

Kraaaamm

2009-10-08 @ 09:24:27
URL: http://nostalgiochrosor.blogspot.com/
Postat av: Chrissie

Tv´n är redan på för säkerhets skull och videon är laddad och klar..

10.07, då kör det igång, enligt text tv´n!!!

LYCKA TILL, än en gång!!!

Kramen

Chrissie

2009-10-08 @ 09:30:57
Postat av: camilla

lycka till!

2009-10-08 @ 09:55:30
URL: http://camillaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Björn!

Blev otroligt glad över att du se hur öppen du är! Att mista sina nära och kära måste vara det mest hemska som finns!

Intressent blogg & definitivt; intressant intervju på Tv4!



Ta hand om dig!

2009-10-08 @ 10:17:58
URL: http://mittlivichicago.blogspot.com
Postat av: Marianne Brännström

Hejsan

Sitter precis och ser ditt samtal med Malou på TV

Jag ville bara skriva och säga att jag känner med dig och den dotter Ellen

//Marianne

2009-10-08 @ 10:22:09
URL: http://www.midnightfantasy.se
Postat av: Anna

snacka om att jag blev förvånad när jag tittar (som jag gör varje dag) på Efter 10 o DU sitter där!! :-) Va roligt!! Du e grym som pallar.. Skönt att du har din Ida med dig! Ni e fina ihop!



Stockholms-Anna ;-)

2009-10-08 @ 10:22:36
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Tore

Hej! Ser här i Finland på TV4. Så hemskt att höra om den olycka som drabbade dig, men så upplyftande det är att höra dig berätta om hur du har tacklat situationen och med ditt bloggande säkert hjälpt många andra som råkat i svåra situationer. Jag önskar dig och dem du har omkring dig allt gott! Tore i Esbo, Finland

2009-10-08 @ 10:23:01
Postat av: Fossing

ser dig på tv just nu och jag förundras över hur stark du är, undrar vad jag skulle göra om jag hamnade i din sits.



önskar er allt gott och en härlig framtid tillsammans! :)

2009-10-08 @ 10:23:20
URL: http://fossingsblog.blogspot.com
Postat av: sofie

Tittar på dig nu björn! Du är jätte duktig! kram

2009-10-08 @ 10:24:01
Postat av: Camilla

Jag lyssnar på din berättelse på efter 10 och kan inte sluta lipa.. jag tycker att du e sååå stark, att du har en jättefin dotter och jag önskar er all lycka i livet!

2009-10-08 @ 10:25:29
Postat av: Madelene

Stolt över dig som tar det så bra, din dotter Ellen e ju så sjukt söt =) Sköt om er!!! Kolla gärna in min blogg

2009-10-08 @ 10:25:55
URL: http://metrobloggen.se/madelennee
Postat av: Elin A

Har precis ett programmet! Vad bra du var:) och skönt att höra att du inte har så mycket Kristianstad dialekt i dig! ler

Ha en fortsatt mysig vistelse i Stockholm.

Elin

2009-10-08 @ 10:29:33
Postat av: Jenny

Hejsan. Vad roligt att se dig hos Malou. Jag har många gånger tänkt att din historia om det du varit med om är något som skulle passa väldigt bra att ta upp i hennes program då det ofta handlar om sorg och om att förlora barn och kunna gå vidare. Sånt som känns helt omöjligt men som bland annat du har visat att man faktiskt kan göra. Som sagt jättekul att se.

Kram J.

2009-10-08 @ 10:29:41
URL: http://jennybabylon.blogg.se/
Postat av: Jannice

Har inte läst förut, såg dig hos Malou. Bra insats!

2009-10-08 @ 10:30:36
URL: http://jajasblogg.blogspot.com
Postat av: Josephine Myrén

KÄRA HJÄRTAT!

Du verkar så stark underbar och vilken sorgekamp du har haft. Mina problem blev helt enkelt lättare

jag kommer absolut följa din blogg, och du och din kära ska natuligtvis komma in på min snart nyöppnade vinbar i stockholm

Stor Kram Jossan (Robinson 2009)

2009-10-08 @ 10:32:44
URL: http://finest.se/josephinemyren
Postat av: natalie

starkt gjort och må all lycka vara mer er alla i framtiden!!! du berörde mig starkt. har själv förlorat någon nära så jag vet vad du talar om när det gäller att gå vidare.

2009-10-08 @ 10:33:21
URL: http://nataber.blogspot.com
Postat av: fia

TOPPEN BRA INSLAG BJÖRN!!!! det gjorde DU BRA!!! FIN FIN bild på er!!!

& du gjorde dig bra på tv!!!

Ha en fortsatt bra dag i STHL,,,,

KRAMIS

2009-10-08 @ 10:33:58
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: ellenk

Sitter her og ser på svensk tv, og hører du forteller hva du har gått igjennom. Tårene triller, så tragisk at noen må gå igjennom slike ting. Du er et sterkt menneske. Så flott og vakker datter du har, godt dere har hverandre. Ønsker dere alt godt videre i livet.

Klemmer fra Ellen fra Norge

2009-10-08 @ 10:34:29
URL: http://www.ellenshobbyblog.blogspot.com/
Postat av: Annakarin

Har just sett programmet och tyckte du var lugnet själv. Ha en fortsatt bra vistelse i Stockholm.

2009-10-08 @ 10:34:32
Postat av: Mia

FANTASTISKA MÄNNISKA!! Jag lyssnade just på dig i Tv-soffan. Du är en beundransvärd person. Jag själv är lyckligt gift med 2 friska barn 18 och 21 år gamla som borr i Norrland. Jag "hamnade" på din blogg av en slump för några veckor sedan och läser den varje dag nu..Jag blir LYFT av din blogg, man blir glad av den trots att den ibland tar upp sorgliga saker.

Man behöver lyssna till människor som du, som uppskattar livet och inte dömer. Du skriver bra och....jag vet inte hur jag ska uttrycka mej men om fler människor vore som du skulle världen se så mycket bättre ut!! Lycka till i livet, med allt!!

2009-10-08 @ 10:34:59
Postat av: Pia

Hej Björn!

Jag har varit här för ganska länge sedan,såg di på tv och kände i gen dig!

Beundrar dig,din styrka och ditt mod!

Ellen är så fin!



Kram från Pia

2009-10-08 @ 10:35:42
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej. Du var toppen i tv.



Full av gravidhormoner kan jag inte stoppa dom hundra tårar som rinner ner för mina kinderna. Inte ofta, men iblad är jag här o kikar. Beundrar dig o din styrka. Jag har nyligen börjat blogga om min sorg efter tre små som somnade i magen o min oro för barnet jag bär på idag. Men än är jag inte redo att avslöja adressen dit. jag vill inte att folk, förutom mig själv, ska tycka synd om mig. Jag har en son och jag ska ha en till. Hoppas bara på att det är vår tur nu.



Ps. grattis till kärleken!

2009-10-08 @ 10:36:55
Postat av: Malin

Tjoho.är helt bedövad efter att ha hört om din historia..finns inte ord som kan beskriva alla känslor jag kände när du berättade eran historia.. du berör så otroligt många människor.. att se dig och din lilla dotter får en så glad och lycklig..man ser att det finns en väg ur sorgen hur stor den än är..önskar er en underbar dag i Stocholm..

2009-10-08 @ 10:40:20
Postat av: Josefin E.S

Björn, jag såg dig på tv4 nu här precis. Blev otroligt rörd av vad du varit med om och nu bara rinner tårarna. Jag beundrar dig verkligen för den styrka du haft med dig, för dig egen skull och framförallt för din dotters. När man hör om människor som dig, det är då man verkligen blir tacksam till livet och verkligen vill leva. Jag önskar dig all lycka i livet, med din dotter och med din nya kärlek. Du är en otroligt stark person det ska du verkligen veta, och din dotter måste vara riktigt glad och stolt över att ha en sådan fantastisk pappa som dig. Stor kram till dig /Josefin

2009-10-08 @ 10:46:21
URL: http://www.finest.se/barastjernbecker
Postat av: Sandra

Hejsan, jag beundrar dig och din styrka att gå vidare efter något så otroligt hemskt som hänt dig. såg dig på tv 4 och var helt inne i tv:n.. Hoppas allt är bra med dig och din dotter, vacker var hon med :) med Vänliga hälsningar Sandra!

2009-10-08 @ 10:48:23
URL: http://sandrahamrin.blogg.se/
Postat av: C

såg dig på efter 10 du verkar vara en underbar och stark pappa beundrar ditt sätt att handskas med sorgen. Ella så söt och ni verkar ha så roligt tillsammans.! Önskar er all lycka kram från Umeå

2009-10-08 @ 10:48:43
Postat av: jenny

Oj, vad du berör. Känner med dig massor. Finner inga ord mer än att det är såna som du som gör livet värt att tas på allvar, våga leva fullt ut, känna tacksamhet för det man har, ödmjukhet och inte rulla sig i lyxproblem som ofta kan uppstå. Det känns skönt att veta att se att sorg finns. Att man inte är ensam om när något tungt händer i ens liv.

Har du människor runt dig? som tar hand och finns för dig? Du är en vacker varelse, glöm inte det när det är tungt.

Min mamma och många av mina kära dog väldigt unga. För mig är det en tragedi och när jag sörjer som mest så tänker jag inom mig att klart att vi måste ses igen, någonstans, i ett annat sammanhang.

Detta kan inte vara slutet, jag tänker och sa till min morfar innan han gick bort att, det är kanske inte döden som är slutet på något utan början på den riktiga resan. Något som vi inte förstår just nu. Det finns ingen mening alls att man ska förlora halva sin familj i så ung ålder och i en tragedi. Du berör mig och kommer alltid att finnas i mina tankar i mitt liv. Med din historia har du format mig denna dagen ytterligare på min livsresa.

Massor av kärlek till dig och Ellen, om du är i Sthlm fler gånger så har du alltid en vän här och lekkamrat till Ellen ( min son är 3 år)

Styrke kramar från jenny med familj.

2009-10-08 @ 10:52:17
Postat av: carro

hej! har aldrig hört talas om dig över huvud taget men satt hemma å min dotter satte på tvn...å då såg ja programmet på 4an. starkt av dig å dela med dig, men som sagt man måste få ut allt för att kunna gå vidare...men men...måste bara säga, att du såg väldigt bra ut i tv! =) ta hand om varandra!

2009-10-08 @ 10:52:19
Postat av: Catarina

Jättebra gjort av dig Björn....starkt att du klara det o kunde berätta så.

Jag satt med en kopp kaffe o skorpa o mina tårar rann då du berätta om olyckan o Ellen.Även o jag läst det innan här på sidan, var detta riktiga ord och jag kan bara säga-DU är bra.L

Ha en kanonskön dag i storstaden o sen hem till vackra Skåne igen..

Var rädda om varandra

2009-10-08 @ 10:57:06
Postat av: Jessica

Tittade precis på Malou o hittade din blogg nu. Blir såklart jätteberörd över det du varit med om men också så glad över att du och lilla flickan mår så bra och har det så bra idag. Och att du hittat en ny kärlek :-)

Har själv fått mitt första barn och plötsligt börjat oroa mig för att diverse saker ska hända. Inser att jag lägger så mycket onödig energi just nu på onödiga saker bara för att min värld blivit så liten när man bara går hemma hela dagarna och har fått ett knyte att ta hand om.



Därför är det så härligt att höra om de som har varit med om just det jag fruktar och som hittar glädjen och lyckan igen. Tack för det :-)



Förstår att sorgen finns kvar men att man kan acceptera att den finns där och på så sätt så kan man gå vidare.



Önskar er all lycka och ha det bra!

2009-10-08 @ 10:59:54
Postat av: Anna

Vilken stark människa du är! Du får en att verkligen uppskatta livet och det man har. Fortsätt att vara den du är och njut! Lycka till med allt du tar dig för och tack!

2009-10-08 @ 11:00:30
Postat av: Linda

Hej! Jag hittade hit via aftonbladets artikel häromdagen....känner verkligen med er. Är tacksam för att jag får följa eran vardag efter ett sådant öde. Är glad att ni orkar leva vidare. Såg inslaget på TV idag, och tycker du har många bra åsikter. Vad gulliga ni är tillsammans :) Ville bara lämna en rad...länkade till dig genom min egen blogg (inredningsblogg visserligen, men iaf)



Ta hand om er! Kram Linda

2009-10-08 @ 11:01:28
URL: http://lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: Chrissie

Det där gick ju galant!!!

Skit bra inslag och du såg inte ett dugg nervös ut!!

Beundrar än en gång din ENORMA styrka och TACK för att du delar med dig till oss andra!

Ha en fin dag i hufvudstaden och välkommen hem till Skåneland i kväll!

Kram till er alla!

2009-10-08 @ 11:05:13
Postat av: Anki

Du är grym... Finns inte så mycket annat att säga!

2009-10-08 @ 11:11:58
Postat av: Elisabeth

Jättebra inslag på Efter 10, blir fortfarande berörd av det du & Ellen fått gå igenom. Beundrar din styrka & är så glad att du hittat Ida, ni är ett fint par. Önskar er en fortsatt fin dag.



Kram Elisabeth.

2009-10-08 @ 11:14:11
URL: http://beatris.bloggagratis.se/
Postat av: Carro

Du var jättebra idag! Satt bänkad framför tv:n och grät en skvätt! Starkt gjort av dig att ställa upp!

2009-10-08 @ 11:21:13
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Annbritt

Kan bara instämma med alla andra att det var ett fint, rakt, ärligt och starkt inslag i 4:an idag. Var tacksam över din styrka den gör att du klarar dig fint och kan vara en stark pappa för Ellen. All kärlek till er 3 och njut nu lite av att vara på tu man hand i Stockholm några timmar. Men Skåne är ändå vackrast =) Kramar

2009-10-08 @ 11:21:40
Postat av: Jessica (Ryans mamma)

Såg dig på Efter 10 programmet i morse. Du låter inte så skånsk tycker jag, eller så skärpte du dig så att Stockholmarna ska förstå hihi.

Du pratade tydligt och sakligt tycker jag. Mycket bra får jag säga!

Fin din blogg har blivit förresten, ja den var fin innan med men ny fin design nu.

Kram Jessica

2009-10-08 @ 11:27:03
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: Louice

All världens eloge till Dig.

Vilken styrka och vilket mod du besitter!

Jättefin intervju med Malou.



Hälsa fina Ida, hon är guld.



Louice

2009-10-08 @ 11:38:33
URL: http://babybluephotography.blogg.se/
Postat av: Neola

Vill skänka en tanke till dig och din fina söta dotter, när jag såg inslaget i Efter tio imorse. Tack för en fin blogg och jag önskar er allt gott i framtiden...jag kommer följa din blogg och har lagt in en länk till din från min blogg.



Kram och var rädd om Er!

2009-10-08 @ 11:47:41
URL: http://neolasblogg.blogspot.com
Postat av: ingridcarlsson

har följt din blogg ett år nu och tycker du skriver intressant och blandat, allt kommer liksom med! Det blev ett viktigt samtal - det gjorde du bra! Go on!

2009-10-08 @ 11:53:08
URL: http://www.s-info.se/ingrid
Postat av: agge

satt bänkad i soffan och kollade!!!:) tårarna trillade när du berättade!!! har följt din blogg länge!!! är såååå glad att du har hittat kärleken igen!!! kramiz på dig!!!

2009-10-08 @ 11:56:24
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Dala Carro

Ställde klockan och slog på tvn.. har följt din blogg i ett år ungefär och det var kul att höra hur du låter, dialekt och så.. Direkt jag såg dej så fällde jag en tår, men det gick över rätt snabbt, man blir glad av dej, du är stark och tänker sunt.. Båda fötterna på jorden.. Ida gör sej bra på bild, på tv med.. Ta inte illa upp, det gjorde du med.. Men jag gillar den tjejen, håll hårt i henne :)

2009-10-08 @ 12:02:19
Postat av: Tigermamman

Beundransvärt stark och modig verkar du vara. Jättefin intervju! All lycka till dig, din fina dotter och Ida. Kommer att följa din blogg. Kram

2009-10-08 @ 12:19:17
URL: http://www.tigermamman.bloggagratis.se
Postat av: Petra M

Men fan!!!! Sjuk hemma i lugn och ro och så glömmer jag att det är torsdag.... Missade dig! Hoppas att det gick bra! kan man kanske se inslaget på tv4.se tro??



Petra

2009-10-08 @ 13:24:41
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Hejsan Björn!

Jag såg avsnittet i efter tio idag och jag länkade till din blogg efter att jag lagt in den delen där du blir intervjuvad.

Hoppas att det är okej! Säg annars till så tar jag givetvis bort den.

Jag beklagar er sorg otroligt mycket och hoppas att lilla Ellen snart kommer bli riktigt frisk.

Massa styrkekramar till er!

2009-10-08 @ 13:46:03
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: C

Riktigt riktigt bra och intressant intervju !!

Har följt din blogg ett tag och tycker du är grymt stark !!

Sköt om er

2009-10-08 @ 13:47:18
Postat av: Marita

Hej!

Vill bara säga att du och Ellen är två starka människor. Läste precis intervjun med dig på expressens hemsida och sitter här hemma och störtbölar!! Är själv nybliven mamma och kan inte tänka mig hur det skulle kännas att förlora delar av min familj. Men en sak är säker att med din blogg gör du en stor tjänst till en massa människor. Vi lär oss att uppskatta det vi har och ta vara på den tid vi har med våra nära och kära. All lycka till er!

2009-10-08 @ 14:39:19
Postat av: Sandra

jag har läst din blogg sen långt tillbaka, och ändå kan jag inte låta bli att fälla en tår när jag lyssnar på vad som hänt. Hoppas framtiden blir mycket finare för dig.

2009-10-08 @ 14:45:38
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Sara

Skitbra jobbat Björn!!!!

Nu har jag sett programmet och du var lika stark och bra på att berätta, som jag så länge tyckt i din blogg! Som jag sagt tidigare till dig, ger du din styrka till mig och får mig att också vilja vara stark och effektiv! Tack än en gång för att du genom din blogg, ger andra en sådan energi! Underbart!



Kram Sara

2009-10-08 @ 16:09:12
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Kikki

Vad stark du är Björn!

Har följt din blogg ett tag nu,det är en väldigt öppen blogg. Men som jag såg på Efter 10, så är du ju en otroligt öppen och stark människa!

All lycka till dig, Ellen och Ida.

2009-10-08 @ 16:45:32
Postat av: Jessica

Hej! Jag följde din blogg under en kort period då jag gick tillbaka i tiden och läste dina gamla inlägg också. Jag fascinerades av din historia och av din vilja att dela med dig till världen... Man kan lära sig mycket av att läsa om andras erfarenheter! Och så idag såg jag dig på Efter 10 och det var en fantastisk upplevelse att se dig prata också... Stort lycka till i framtiden till er!

2009-10-08 @ 19:18:07
URL: http://mammanochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Tess

Såg också Malou i morse som många andra och jag är oerhört berörd av din historia! Vilken styrka att ta sig igenom denna tragedi och vad fantastiskt att du och din dotter har hittat en vardag som fungerar och är lyckliga! Jag kommer följa din blogg framöver och rekommendera den varmt till mina vänner. Du är en otrolig inspiration för människor vare sig man gått igenom en kris eller inte. Fortsätt blogga och lycka till med allt!!

2009-10-08 @ 19:24:47
URL: http://lillamy81.webblogg.se/
Postat av: Ninnie

Andra har sagt det så många gånger redan, men... Tack för att du delar med dig!

Själv är jag mamma till en kille på snart två år, och bloggar om livet som förälder med funktionshinder.

Kommer följa din blogg!

All kärlek, Ninnie.

2009-10-08 @ 19:40:34
URL: http://ninnies.se
Postat av: Sofie

Hej på dej!! tänkte bara säga att du är en helt otrolig människa. puss på dej å ellen.. kul att du träffat ida förresten

2009-10-08 @ 20:38:51
Postat av: ida

kikade på dig nyss på replay på datorn. dett var kanon. många som behöver se o höra om nått sånt här som själva varit med om något tragiskt. inte alla som är lika starka som dig!

Jag har ju med läst din blogg från första början o jag är alltid lika glad över dina kloka ord! du sprider glädje o många tankeställare med för den delen. man tar inte allt för givet längre!

Kram på er!=)

2009-10-08 @ 20:46:30
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: Anna i Gävle

Såg programet i morse du var så bra :) å öppen kom några tårar men oxå av glädje :) önskar dig Ellen å Ida all lycka å väl gång

2009-10-08 @ 23:17:02
Postat av: Ulrika

Hej! Såg dig på tv idag. Måste få berömma dig för att du har gått vidare så bra med erat liv. Förlorade min man i en bilolycka och tre månader senare födde jag vår flicka, som idag är 4 1/2 år. Har än i dag svårt att ta till mig en ny man i mitt liv, försöker men det är svårt.Skulle va intressant att höra hur dina tankar gick och går när det gäller att ta till sig någon annan efter det att man har förlorat någon man älskar.Önskar dig fortsatt lycka för er alla. MVH

2009-10-08 @ 23:24:52
Postat av: Anna

Tack! Tack för en fantastisk blogg. En blogg som griper tag i mig. Jag kan inte sluta läsa och jag vill inte sluta läsa. Tack än en gång. Krama om din dotter och va rädda om er. Kram från Anna

2009-10-09 @ 08:00:11
Postat av: Anette

Stark framträdande av dig..>Hoppas ni fick det bra där uppe du och IDa



KRam från Skövde



2009-10-09 @ 08:12:43
Postat av: Emmelist

Jag finner inga ord för att kunna säga hur mycket detta berör mig och hur mycket jag tänker på er.



Ni har gjort det bra, du har en otroligt vacker dotter och som pappa har du gjort ett kanon jobb!



Många kramar från Umeå. Emelie

2009-10-09 @ 08:34:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ilse

såg dig på tv4 igår vilken enorm styrka att orka berätta för säkert hundrade gången vad som hände. kan själv inte föreställa mig hur det är att förlora halva familjen, orättvist är det enda jag kan säga. du kämpar för din & ellens skull & har dessutom hittat en ny kvinna starkt jobbar. Lycka till med allt & kärleken. Ilse

2009-10-09 @ 09:08:21
Postat av: jessica

Vad roligt att just du ahr en blogg. Du är ju lixom inte stereotypen om man säger så. Keep doing it!

2009-10-09 @ 09:20:16
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: carolineee

gud vilken söt liten tjej detta var, en liten solstråle kanske:) har läst igenom lite i din blogg och läste om olyckan, vad tråkigt att såntdär händer:/ ville också bara säga att jag själv har varit med om något väldigt jobbigt, för två årsen var vi med om en motorcykelolycka där min pappa blev förlamad, han sitter nu i rullstol och är förlamad från brösten.. han kommer aldrig mer kunna gå:/



det är väldigt jobbigt, att ha varit så nära att förlora någon så jag kan verkligen tänka mig hur det känns för dig och din dotter.. ni hade änglarna på eran sida, änglavakt verkligen.. samma med min pappa.



lycka till me allt nu, fin blogg förresten och ge flickan en kram från mig, hon är så söt:)

2009-10-09 @ 09:35:59
URL: http://ckeh.blogg.se/
Postat av: christer

Sitter här och kämpar med min fru och hennes cancer.

När jag läser vad du går och gått igenom får jag krafter att hjälpa min fru.



Lycka till



Christer/Finland

2009-10-09 @ 09:46:21
Postat av: Ann-Sofie

Har just kollat inslaget från Efter tio på tv4 play.

Mycket bra, jag gillar verkligen din styrka och klarsynthet på livet. Själv kan jag tycka det är svårt att blogga om det jag verkligen vill då jag blivit tillsagd av vissa i min omgivning att dom inte vill läsa då jag mår dåligt för då mår dom så dåligt. Det sätter en spärr i mitt bloggande, jag har alltid använt skrivandet som verktyg. Just av den erfarenheten blir jag så imponerad av att du verkligen gör o skriver det du känner för.

Fortsätt så , det är härligt att läsa både stort å smått, ups & downs.

Lycka till

Ann-Sofie

2009-10-09 @ 11:36:11
URL: http://lindhsjanta.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej Björn!



Tack själv för igår! Ni var väldigt trevliga att "ha hand om" och allt flöt på mycket bra!! Vi hörs!

Kram

2009-10-09 @ 12:39:49
URL: http://bakomkulisserna.eftertio.tv4.se
Postat av: Anonym

BLOGGVÄRLDENS MEST MUSIKFYLLDA BLOGG ÄR NU IGÅNG! KIKA IN OCH LYSSNA PÅ ALL GRYM MUSIK SAMT REMIXER SOM DET BJUDS PÅ!

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

2009-10-09 @ 13:12:57
Postat av: Jessica

Fin & bra blogg du har:)!

Gå gärna in på min och läs, kommentare vad du tycker

ha en bra dag !

kan du någonting om design ?

2009-10-09 @ 13:14:28
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: Daniel

Slutet gott - alltid gott!



Ett bevis på att man inte ska ge upp - lycken den återkommer!!

2009-10-09 @ 14:48:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hoppjerkan

Det enda jag kan göra är att skicka en riktigt stot KRAM till er alla. Givetvis tittade jag. :)

2009-10-09 @ 15:37:56
URL: http://www.metrobloggen.se/hoppjerkan
Postat av: Veronica

Ni är så snygga.. fina.. och helt underbara. kramisar på er =)

2009-10-09 @ 16:44:27
URL: http://vasstandlortfot.blogspot.com
Postat av: kevin

hehehe jag kanske e lite efter men vf ska du vara med i tv? och hon på bilden, e hon din dotter?

2009-10-09 @ 17:22:09
URL: http://kevinsito.blogg.se/
Postat av: j

härlig blogg, välskrivet! tack för det! :)

2009-10-09 @ 17:42:24
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till !

2009-10-09 @ 21:16:49
URL: http://emeliieberglund.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Vilken söt flicka!

2009-10-09 @ 21:58:31
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: Debbie

Jättebra samtal med dig, Björn! Kram!

http://tv4play.se/aktualitet/efter_tio?videoId=1.1258193&renderingdepartment=2.34727



Chatten: harvaritvaldigtoppen" rel="nofollow">http://www.tv4.se/1.1258549/2009/10/08/jagharvaritvaldigtoppen

2009-10-10 @ 02:03:43
Postat av: Anonym

Vilken oerhört fin dotter du har :)

2009-10-10 @ 20:53:15
Postat av: Pernilla

Hejsan Björn.

Satt faktiskt imorse och läste gårdagen kvällsposten där jag hittade dej, vilket jag kände igen, sen kollade jag på tv programmet efter tio här på datorn idag med. Givetvis vet jag vem du är. På olika sätt. Det sjuka är att vi har ganska mycket gemensamt. Den 2 november 2007 miste jag min förre detta pojken, han var ute och körde på kvällen runt tio då han (förmodligen) fick punktering och körde in i ett träd, trädet träffade på hans sida, så man vet inte om han dött i smällen eller vad för sen fattade bilen fyr och bilen brann upp, och att du sa hur fort det gick, på bara någon sekund, det stämmer. Sen hände det samma min moster, för min moster kände Josefin. Detta var så märkligt. Att två "likadana" saker händer inom ett halvårs tid. Nu såg jag dej överallt i media och kom och tänka på dej. Ville bara säga, kämpa på!

Jag har alltid tänkt såhär - Han vill inte se mej ledsen när han kollar ner på mej från himlen. Det vill inte Josefin eller saga heller.

Ta hand om er!

2009-10-11 @ 22:45:02
Postat av: Emma

Jag ville bara kika in och säga att du är otroligt stark och Ellen är jätte söt. Hennes leende fick mig att bli varm inombords.



Kram/Emma

2009-10-24 @ 15:21:18
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0