MAMMAS POJKAR



Hur tänkte de när dom skapade denna serie?!!

Hur såg redations mötet ut??!!

Hur ska vi få några korkade killar med sina egotrippade

och makt galna mammor att vilja göra en tv-serie?!!

- JO, vi samlar ihop en massa silikon tuttar på tjejer

som är ÄNNU mera korkade än mammorna och killarna!!!

ÄNDÅ, så sitter man där och kollar och förfasas över det!!!

ja, vad säger man... kakan ser god ut.... men den smakar nog skit!!

- Den som träffar Tim, får inte vara FÖR färgad... helst från Europa!!! hahah



Jo då, varför inte låta MAMMA styra ALLT!!!! gammal är inte bäst!!!


jag vet inte vad jag ska säga!!! men helt ärligt.... jodå, - jag vill

att Bobby ska träffa en tjej som är oskuld!!!! WELCOME TO 2009....

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Mariah

Såg bara första avsnittet, det räckte för mig. Kan inte fatta att det finns så "puckat" folk. Är själv mamma till en son på tjugo å skulle aldrig lägga mig i vad han har för tjej. Hon får se ut hur som helst å vara röd, gul, brun, vit, svart eller varför inte blå. Huvudsaken är ju att han är lycklig.

2009-10-29 @ 20:29:01
Postat av: Malin

ha ha ha ja men det är ju så underhållande -- man chockas över vissas kommentarer och beteende ..

hmmmm ???

Hur hade jag själv framstått om jag varit med :) ?

2009-10-29 @ 20:43:11
URL: http://hootchiemama.blogg.se/
Postat av: Zandra

Haha så rätt så! Men man kan inte låta bli att titta! Tyckte det va synd att hon Izza(hette?) åkte ut, hon var ju ändå den man störde sig mest på, så vem ska man nu stära sig på? Förutom Bobbys mamma? Serien är sjuk, men man är ändå klistrad! KOnstigt!

2009-10-29 @ 22:52:58
URL: http://zandraak.blogspot.com
Postat av: Hege - Mamma till världens underbaraste Julia!

Oj! Jag har inte sett det ens, villken kanal går det på? *snælla va 4 eller 3 an=P* Jag tror dock att jag har zappat førbi dom Amrikanska programmen nær dom gick på tv i Norge=P Inget som jag fasnade før då, så varfør skulle jag gøra det nu!? Men i brist på annat, så kanske!

2009-10-30 @ 03:20:56
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: ida

hihi.. men älskling.. att dem e så knäppa gör ju serien helt underbar att följa! Me like! Men de vet du redan..hihi Puss!

2009-10-30 @ 16:19:04
Postat av: Mirre

Nu är jag besviken på er =). Ni menar inte på fullt allvar att ni sitter och kollar på sånt MÖG.

2009-10-30 @ 21:13:31
Postat av: Lollo

Hej. Har läst hela din blogg nu och ussh som den berör. Du är verkligen en stark man som har fått kämpa på riktigt mycket. Kan inte i min vildaste fantasi förstå det du gått igenom. Känner medlidande för din förlust men samtidigt lycka för dej och din dotters framtid. Din fru hade varit stolt över dig. All lycka till er. Kram..

2009-10-31 @ 11:50:15
Postat av: Emma-Pemma

Knasigt det där... fastnar åsså framför denna otroligt korkade dokusåpa... Varför? Den ger mig ju liksom inget... but still... ;)



//E.



2009-11-02 @ 10:16:05
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Anna

helt sjukt program... men min 9-åring VAR TVUNGEN ATT KOLLA då grannen var med tur att hon asgarvade åt eländet...

Postat av: Afrodite

Så puckat att det blir underhållande! Me like! När landade de där mammorna och deras söner...?! Någon?! fniss Säger som du, Björn - Välkommen till 2000-talet!! Åh, i morron är det dags igen...=)

Gläds åt att livet ditt har fått en liten guldkant igen förresten!! =)

Kram och må så gott!

2009-11-04 @ 17:01:22
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, hur tänkte de egentligen...för att inte tala om att man undrar hur de som sökte tänkte??? Jag tittar på det varje vecka o varför kan man verkligen undra, jo jag skäms för att säga det men jag gick i samma klass som en av killarna och han verkar ju mer än lovligt dum nu... Vad har hänt???

2009-11-16 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0