Härlig start av en en helg med fart!!

Jo då.... Nu kick startade vi helgen.....

I morse hade lillan sovmorgon, hon vaknade inte förän 7,35.

Då var det bara att gå upp och planera dagen!! Det var då det slog mig!!

En BRAK frukost är ju aldrig FEL....



Ellen och jag stack till affären medan Ida fick ligga kvar i sängen

och slappade! Väl i affären slängde vi ned sakerna i korgen,

och tillbaka hem!





Pannkakor, grädde, sylt, bullar och kanelsnäckor!!

Idag så körde vi the American Style!!!!




Ellen tryckte i sig klan ni TRO!!! helt fantastiskt vad gott det var!!!



även vi andra gillade ju frullen!!! hahhahaha




Tack såååååå mycket mina älsklingar för en fantastisk frulle!!!!!

mums

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Chrissie

GALENPANNOR!!!

Jisses, vad jag diggar er!!!



// Chrissie

2009-10-03 @ 11:30:19
Postat av: fia

WOW villken frulle,,,,, Mycket & gott ska re va!!!

ha en underbar lördag!!!

KRAMIS på er

2009-10-03 @ 14:26:18
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Catarina

OJ vad Ellen ser ut att ha växt....stora söta tjejen ju.

Mysig dag i regnet får jag önska er

2009-10-03 @ 15:18:16
Postat av: Ida

Jag har läst din blogg nästan ända sen du startade den. Ellen verkar vara en underbar flicka! Och som hon har växt! Kollade tillbaka på dina gamla inlägg och den flickan är så söt:)

Det borde finnas fler som dej. En starkare människa än dej har jag nog aldrig varit med om. Du inspirerar många, kan jag säga dej:)

Hoppas ni har det bra!

Kram från Ida i Hässleholm

2009-10-03 @ 18:10:36
URL: http://lennartsson.devote.se
Postat av: Majsan

Så underbart att se er! Har hittat din blogg först idag. Jag är en av många som sövde Ellen i Linköping och träffade dig också förstås. Fantastiskt att få följa er lite nu - har tänkt på er av o till. Ni var fantastiska redan här!

Kramar!!!

2009-10-03 @ 18:11:36
Postat av: Jenny L

Wooowwww!!!! Vad snygg bloggen blev. Snyggt jobbat!

2009-10-04 @ 00:09:32
Postat av: Carro

Hm, är trachen borta tro? Eller är den bara dold på bilden?

2009-10-04 @ 13:58:51
Postat av: Maya

Det där såg inte helt fel ut :)

Ha en skön söndag!

/Maya

2009-10-04 @ 15:18:19
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Linnéa

guud vilken härlig bild, den första där på Ellen. Jag ser på efter tio nu och din historia rörde mig till tårar. Jag är verkligen ingen "gråtare" och chockades själv lite över min reaktion. Men ni verkar iaf ha lycka i livet trots det som hänt och jag önskar er allt gott! Mvh

2009-10-08 @ 10:26:30
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0