Förfrågan om.....

Igår hade jag fått ett mail från en journalist på

Aftonbladet. Hon ville göra en intevju till ett

magazine som medföljer på helgen!

Jag hoppas kunna styra detta lite.....

Kanske inte BARA snacka om olyckan utan

försöka dra in lite andra tankar, vissioner m.m.

Vi prel bokade den 24 okt... hoppas att det blir bra!




Idag hittade jag spotify i datorn..... så jag har

tok-lyssnat nu!!! Till saken hör ju faktiskt att jag inte

längre har någon tjänst från spotify... det funkade

i alla fall!!! hihihihi, men det får bli våran hemlighet!!!

Berätta inte det för någon!!!





I morgon har Ellen foto på dagis!!! Måste lägga fram något

RIKTIGT fint i kväll!! Det konstiga är att det inte fotas

några enskilda bilder, bara i grupp!!!!


Om EN timma (kl 20:00) så hämtar vi IDA!!! jiiiipppiipipip.....

Är så himla skönt, att få känna lite vuxen hud, och bara

ha någon nära när det är dax att somna!!!



Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll och morgondag!!!



låt mig få veta vad du tycker
Postat av: lolla

hejsan

hittade hit genom grandmother...kul att läsa en killes tankar och vardag hihi annars har jag bara tjejer som bloggisar..

Spotify skulle jag åxå vilja ha men måste man bli inbjuden eller nåt sånt för att få tillgång till det???

nu ska jag läsa vidare i din blogg

lolla

2009-10-15 @ 06:58:11
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: robert

hej björn jag respekterar allt du gör och hur du har lärt dig att de går faktist att gå vidare lite grann.:(, jag själv e en kille på 9 som bor med med min underbara flickvän och våran underbara dotter.fan fan fan snälla kan du ge mig något råd.det är så att de började när ja va 10år.då min pappa tog sitt liv,de bidrog till att min farmor tog sitt liv när ja va 18.då undrade ja hur mycke en människa kan kan klara av:(sen nu för 5år sedan hittade ja min lillasyster på 18år då hon hade hängt sig och jag fick ta ner henne,jag vägrar att inse detta jag vägrar, det slutade med att min styvpappa(syrran pappa)söp ihjäl sig, jag är rädd för mig själv ibland, ja kan se glad ut men ja e inte det och hur fan ska man gå vidare? ja har min underbara mamma ,min bästa dotter och en bra tjej,de känns som att de enda ja lever för de e min dotter, ja de e ju bra men de saknas något stort, ja fan ursäkta mig men ja ville skriva till någon som förstår lite, ja uppskattar allt du gör, stor respekt till dig björn, skulle du kanske vilja ge mig lite råd bara?mvh robert,min majladress [email protected]

2009-10-15 @ 09:38:21
URL: http://http
Postat av: robert

29 e ja:)

2009-10-15 @ 09:40:21
Postat av: ?

?tack för den.de kändes!bara radera så.trodde inte det!! men lycka till och fortsätt me de du gör

2009-10-15 @ 10:08:06
Postat av: Sandra

så snygg:)

2009-10-15 @ 13:27:39
URL: http://sandrahamrin.blogg.se/
Postat av: ida

Skulle inte ha blivit några syskonfoto på mina barns förskola.. dock blev det ju egenfoto. men hur som helst syskonfoto har dem haft där alltid. Men de fick minsann ta o göra det ändå för var en förälder som fick veta det före alla andra som blev tosig o såg till att det visst blev det:p

2009-10-15 @ 13:56:41
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej

Hoppas ni har det bra!

Har Ellen track igen? Visst tog ni väl bort den ett tag?

Jag läser ofta din blogg och är så glad för din och Ellens skull att ni trots allt hittat/hittar så mycket positivt och att ni hittat Ida!! Bra gjort :)

2009-10-15 @ 14:44:13
Postat av: Mad.

Hejsan! I vår kommun tar de inte heller enskilda bilder, då det visat sig bli en stor ekonomisk belastning för många. Bilderna är väldigt dyra, och det får vara upp till var och en att gå och fotografera sitt/sina barn hos en fotograf. Dessutom är det ett stort jobb för personalen på förskolorna med enskild fotografering, det vänder upp och ner på en hel arbetsdag och många föräldrar vill att barnen ska se ut si eller så, och idag är personalgrupperna redan så reducerade att man knappt orkar med en "vanlig" dag, att fylla den med pedagogisk verksamhet. Det är de två skälen jag har förstått att det handlar om, men framförallt det ekonomiska...

Ha det gott, och njut av tillvaron... det verkar du vara bra på...

Tror att vi sprang på dig på sjukhuset i Krstd, när vi låg inlagda med vår son i september i fjor, jag hittade din blogg av en slump, och då kände jag igen dig från korridorerna, tror att du och Ellen var inne på avdelningen och badade... :)

2009-10-15 @ 15:12:13
Postat av: ilse

verkar konstigt att det bara ska tas gruppfoto det får nin ta & ifrågasätt till nästa år, det är upp till var & en om man vill köpa hela paketet av foton tycker jag. Själv har jag lagt ut 1000 kr på mina barns kort i år, värt varenda krona

2009-10-15 @ 19:02:54
Postat av: christine

spotify är gratis då man har reklam-varianten....:)

2009-10-15 @ 19:16:16
Postat av: Bloggspejaren

Men spotify är ju gratis om man står ut med reklamen. Du har kanske haft premium innan? Så sålänge du har programmet så funkar det ju.

2009-10-16 @ 15:55:41
URL: http://bloggspejaren.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej jag har läst din blogg och fällt tårar över vad du och din dotter gått igenom. Det är fruktansvärt att behöva mista sina nära och kära. Jag blev så glad när jag nådde till inläggen om Ida. Så härligt att du fått kärlek i ditt liv igen (förutom kärleken till din dotter då som lyser igenom i alla inlägg). För 1 månad sedan var min man med om en bilolycka, han var själv i bilen. Allt gick bra och dom kunde lappa ihop honom med en operation. Men jag glömmer aldrig samtalet jag fick. jag glömmer aldrig resan till sjukhuset och väntan på besked. Så snabbt livet kan ta en vändning.Vi behöver bloggar som din som påminner om oss att livet är NU. tack för att de delar med dig.

2009-10-16 @ 18:01:23
URL: http://lillagronahuset.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hejsan!

Låter lite tråkigt att inte få ngt porträttfoto. Det fick vi på vårt dagis. Undrar varför det är olika?



Har just hittat din blogg, måste säga att jag är imponerad av att du orkar. Det är svårt att föreställa sig hur det måste varit.

Jag gillar din blogg för övrigt =)



Ha en bra söndag!

Kram

2009-10-18 @ 14:12:30
URL: http://beccazin.blogg.se/
Postat av: Tubii

Hej, jag blev tipsat om din blogg. Jag är verkligen imponerad. Du verkar vara en riktig bra pappa... Finns inte många som hade klarat av det du gör :)



Tycker att du är jätteduktig som bloggare!



Kram!

2009-10-18 @ 16:06:47
URL: http://ladytubii.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag är förskollärare och på min enhet har vi slutat med enskilda foton pga de orsaker som Mad räknar upp. Det är helt enkelt inget vi kan och vill prioriera. Vi satsar på att skapa bra verksamhet istället.

2009-10-20 @ 21:45:19
Postat av: Maria

Hej,

Jag har trott att Ellen sluppit i från tracken nu, är det inte så?

Lycka till med flytten. Vilka hemska drömmar du haft, stackars dig...

2009-10-21 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0