tecknings tävlingen som blev REKLAM!!!!


För någon vecka sedan ställde ellen upp i en tecknings tävling på Ica Maxi.

Det var ett stort krit företag som annordnade detta!!!

teckningen som ellen lämnade in var....




Idag så ringde min telefon.....

I den dåliga tele linjen så hörde jag "Taxi, din dotter, olycka"

Mitt hjärta stannade omedelbart, men efter någon sekund så hörde

jag att det var från Maxi, Ellen hade vunnit tävlingen!!!!



Priset var en väska från BIC...


Så här glad blev Ellen.....





låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Moster Ewa

Grattis Ellen! Vad kul att vinna...

2009-11-23 @ 18:00:51
Postat av: Moster Ewa

Är INTE hennes moster, kallar mig så på nätet.

2009-11-23 @ 18:02:14
Postat av: IDA

duktiga fina Ellen! Vår lilla prinsessa ser iofs inte överlycklig ut.. men e väl så när pappa ber henne ställa upp på bild..;) Älskar er. Puss

2009-11-23 @ 18:29:03
Postat av: fia

men va kul!!! sicken fin fin teckning,,,

Kram på er

2009-11-24 @ 16:18:42
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: AnnBritt

Grattis Ellen, vad du är bra på att rita. Kram till dig

2009-11-24 @ 22:52:50
Postat av: Anonym

Grattis Ellen, vad du är bra på att rita. Kram till dig

2009-11-24 @ 22:53:14
Postat av: Cilla

Björn.... blir så ledsen när du ständigt blir kritiserad av andra.... hur orkar du höra allt BJÄFS...jösses... har dom inget annat att göra än att spy galla över dig.... som du skriver (nu blir det inte "ordagrant"...) men .. håller med dig i att: SLUTA LÄS DÅ... om det är så upprörande....

Blir så trött på att dom tjafsar....

Tycker att du ska skriva PRECIS det du vill skriva... & försök att skita i vad dom där andra gnällspikarna skriver... Håller på dig!!!

Fortsätt med dina fina inlägg här på din blogg....

Du ger oss andra av din styrka!! Så kul & läsa det du skriver...

Krama Ida & Ellen.... kram från Cilla...

2009-11-27 @ 00:09:55
Postat av: Biggan

Oj, så jättebra Ellen ritar i så unga år! Verkligen kul. Grattis till priset!

2009-12-05 @ 04:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0