snygga kläder!!! om det är ok!!

Nu kommer jag att visa några kläder som jag fått....

Butiken heter 1st Base och ligger i Kristianstad.

Härom dagen kom kläderna och det visade sig också

att hon nu har 20% i hela butiken!!!!




Ett par ruskigt SNYGGA manchester jeans i brunt!!




En slapp ZOO YORK tröja i rött
... Ruskigt skön


glöm inte: Allt är inte som det ser ut att vara, ibland är det bättre

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Anonym

Gillar din blogg vare sig du skriver om dig personligen eller om resturanger du gillar att gå på, det är sättet du skriver på som gör det intressant att läsa. Keep it up!



Måste även säga att Zoo York är ett grymt märke med mycket snygga kläder :)

2009-11-23 @ 19:00:16
URL: http://nystateofmind.blogg.se/
Postat av: AnnBritt

Shit, att jag inte läste tidigare... åkte från stan kl 18, kunde blivit någon julklapp där annars... =/

2009-11-24 @ 22:50:27
Postat av: Madde

Hej!!



Jag förstår att du är trött på kommentarerna kring dina blogginlägg, huruvida det är reklam eller ej. Just nu tycker jag, som inte kritiserat dig, att du känns arg och kanaliserar detta i varje inlägg. Kan du inte bara strunta i dem som inte gillar det du gör och skriva för oss andra i stället. Jag är rädd att din ilska över de som hävdar att du idkar reklamverksamhet går ut över oss "andra" som följer din blogg intresserat och oskyldigt. Ja, det jag menar är... fokusera inte på dem, det är väl inte några du behöver i ditt liv? Du om någon vet väl att det inte finns tid och energi över till de som bara ger negativt tillbaka? Ingen vet vad nästa sekund erbjuder, varför då slösa bort tiden på negativa individer? Fortsätt som den du är, sen är det upp till var och en att följa din resa i livet. Kan du inte sluta vara arg på oss alla?? ;)

2009-11-26 @ 08:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0