Faktiskt



Faktiskt har jag redan släppt de kassa kommentarerna som lämnades

på bloggen i början av veckan!!!

Det jag tycker är så intressant är, trotts att jag skriver för min egen del

får jag energi av de kommentarer som lämnas till mig!! utan dessa så

hade jag förmodligen inte skrivit!!


Det märkliga är att jag kan skriva och skriva och skriva, helt utan att det

över huvudtaget lämnas någon kommentar.....

När jag sedan svarar ARGT på ett inlägg och berättar att detta gjorde ont

i hjärtat, då attans kommenteras det digert!!!


Jag menar inte att det inte är bra, för det är ändå det som gör att jag inte

helt slutar skriva!!! Men visst är det märkligt!!! nr jag skriver om något

tråkigt så föds känslan att man måste stötta och hjälpa. Men att kommentera

även när livet är ljust och inte sinnet mörkt, gör att det är lättare att

skriva BRA inlägg!!!

nu i helgen startar TASTE sin Brunch på lördag!!

Detta ska bli SUPER SPÄNNANDE och jag hoppas att ALLA ni som läser här

kommer att komma in på en liten titt. Eller varför inte ta en öl eller ett glas vin??

Äta lite mat och låta den kalla hösten hålla sig utnaför?!



Detta är första gången som något sådan här ordnas i Kristianstad!!!!

Så för ALLA er som säger att det inte händer något nytt eller finns några bra ställen

att vara på!!! KOM HIT!

Jag skriver detta för att det är en restaurang som jag uppskattar och håller varmt om

hjärtat på alla sätt!! Det är synd om du/ni ska missa ett super bra ställa, bara för att ni

vandrar runt på de gammla vanliga haken!! Som ni ofta är trätta och gnäller på.


Även på alacarten så är priserna fantastiskt överkommliga, det är så pass bra och

med så stor variation att ni till och med kan ta med barnen dit!!! INGEN blir besviken!!

Så gott folk.... STÄLL UPP och stötta nya ideer och tankar som är nydanande,

så slipper vi springa i samma spår dag ut och dag in!!!!




glöm inte: om vi inte tittar utanför våran egna bubbla, så känner vi inte heller oss själva!!




låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Eva

Tycker om att läsa din blogg. Man bli ömsom ledsen och ömsom glad :o)!!



Tack för att du delar med dig.

Kram Eva

2009-11-26 @ 14:02:59
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-11-26 @ 14:08:23
Postat av: Moster Ewa

Fin bild på Ellen & Ida, full av kärlek!

2009-11-26 @ 14:09:25
Postat av: Annakarin

Om Jag bodde närmare skulle jag utan tvekan ha gått på Taste. Fina bilder på tjejerna dina.

2009-11-26 @ 15:33:33
Postat av: AnnBritt

Gillar ART bilden. Skitsnygg, rent ut sagt. Egen design?

2009-11-26 @ 16:13:12
Postat av: Cilla

Låter skoj att gå på Taste.... men bor åxå alldeles för långt bort... tyvärr... :(

Men hoppas det blir trevligt... önskar dig & dina tjejer en underbar helg.... Ta hand om varandra... Kram på er!!

(håller även med föregående skrivare här: superfina bilder!!)

2009-11-27 @ 00:16:17
Postat av: Annika

Jag förstår helt och fullt vad du menar då du skriver att endast tragiska förekommelser lockar folk att läsa, och att detta i sin tur gör dig besviken, ger en känsla av att du inte unnas lycka. Dock tycks detta vara vanligt hos gemene man, bästsäljarna av självbiografier är de där människor lämnat ut sitt tragiska livsöde.. en hemsk barndom, erfarenheter från kriget eller förlusten av ett barn. Det lockar väl på något sätt människan att läsa om dessa tragedier, vissa mår bättre av att andra mår sämre. Andra finner hopp i att se styrkan hos andra. Vissa vältrar sig. Jag tror inte du ska ta det så personligt. Jag önskar dig i alla fall allt gott!

2009-11-27 @ 13:31:11
Postat av: Isabelle - mamma till Nova

Hej björn!

Jag har följt din blogg ett tag nu och jag måste bara säga att din styrka är fantastisk! När jag läser om din och Ellens vardag så kommer jag på mig själv med att sitta och le, erat band är så genuint och äkta, ni är så fina! Allt det ni tvingats genomgå är så fruktansvärt, jag har så många gånger gråtit när jag läst vissa rader, gråtit för eran skull, men att ni fortfarande har varandra är en gåva! du tar vara på dagen, Ellen har fortfarande den bästa pappa hon kunnat få!

Att få läsa om dagarna när ni mår bättre är underbart! åh vad ni förtjänar det!

Ta hand om er, vi och så många andra tänker på er!

Styrkekramar från Isabelle & Nova

Ps. Jättefin bild på tjejorna dina :) ds.

2009-11-28 @ 02:38:37
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: fia

Låter ju najs med ett glas vin,,, MEN liite för många mil att åka,,, det blir ett DYRT vin,,, :P

Underbar bild på Dig & Ellen Tycker jag,, & så klart bilden på flickera,,,

Trevlig helg

KRAM

2009-11-28 @ 07:39:45
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Jenny || Kallas även JennyPennanStar ♥

Titta gärna in på min blogg och anmäl dig till min tävling! Du kan vinna prylar från Fluffbabes! Skulle vara kul om du deltog, det är knappt nån som har gjort det...



Kram! ♥

2009-11-28 @ 08:08:48
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Maya

Gillar med Taste och varit där vid ett flertal tillfälle :) ett ställe vi gärna väljer mycket på grund av bra priser men även den trevliga personalen och atmosfären :)

Vem vet, vi ses kanske där :) Jag kommer nog in en runda på Söndag :)Ska försöka lura familjen med mig på skyltsöndag...hihi

Ha en fin helg.

2009-11-28 @ 11:57:40
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0