brunch i Kristianstad


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Sofia

Hej Björn,



Jag heter Sofia och är frilansjournalist. Jag har kikat på din blogg och undrar om du kan tänka dig att ställa upp på en intervju. Ett förslag på vinkel är att du berättar om dina livsvärderingar, vad olyckan har fått dig att inse och så vidare...

Om jag har förstått rätt har du även träffat en ny kvinna. En intressant vinkel skulle även kunna vara glädjen att få känna kärlek till en ny person, trots att ens första kärlek gått bort men finns kvar i hjärtat. Kanske har du något ytterligare förslag?



Förslag på tidning är Året Runt, den ges ut i hela Sverige och fokuserar mycket på människoöden.



Jag har bifogat ett arbetsprov på ett reportage som publicerats tidigare i höst: http://sydsvenskan.se/inpalivet/sex-och-relationer/article551883/Arren-efter-slagen-finns-kvar.html



Om du mejlar mig kan jag skicka fler



Till sist: Skulle du ställa upp låter jag dig självklart läsa texten så att du får chans att lämna synpunkter innan den skickas till tidningen.



Hälsningar/Sofia



[email protected]

2009-11-17 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0