Lör 21/3-09



Då var det ju faktiskt lördag igen...
morgonen har varit fantastiskt nice, vi har käkat
frulle och bara tagit det lugnt.

Idag ska vi besöka dels Ellens kompis Ellen som har 5års kallas.
Efter det är det grannen som fyller år och har bjudit in oss på fika.

Nu ska vi snart gå på stan och köpa present till Ellen.

ANG hjälten, så är det bra att ni är kritiska, har också lätt
att bli fundersam när det ser FÖR bra ut. Jag hoppas av
hela mitt hjärta att det inte är en bluff och att det är någon som
försöker att tjäna pengar på andra människors lidande!!!

Just nu för jag en diskusion med ett klädersmärke ang
sponsrad länkning här på bloggen.
Kläderna är helt eco baserade och är så goda mot miljön
att man nästan undrar varför man använt andra kläder.

Jag tror att vi måste fundera och reagera på vad vi kan göra för
att få en hållbar utveckling i miljösynpunkt.
Sedan att det inte finns några kemikalier i kläderna som kan
regera med våra barns hud är ju inget minus direkt.

Hoppas att ni får en FANTASTISK Lördag.

Glöm inte: Vi äger inte jorden, vi lånar den av våra barn!




låt mig få veta vad du tycker
Postat av: annki44

hej....har precis börjat läsa din blogg efter att ha läst reportaget om dig i senaste Allas..du verkar vara en stark kille....önskar dig o din dotter...all lycka som ni kan få....kram

2009-03-21 @ 14:40:22
Postat av: mia

Har precis hittat din blogg i Allas. Läser o funderar på hur livet kan bli. Hoppas av hela mitt hjärta att ni får det bra. Kramar Ellen.

2009-03-21 @ 16:08:50
Postat av: Ellinor

Såg ditt repotage i allas och visst blir jag berörd. Du är min förebild att leva med,av, ur och i livet. Ta hand om dig och din dotter. I varje mörker finns ett ljus :)

Läs gärna min blogg, kram

2009-03-21 @ 16:43:53
URL: http://ellinor.driftig.nu/
Postat av: JaanaBanana

Nice lördag!!! :) Med kalas.. :) Ha det...

2009-03-21 @ 19:09:19
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan!

Jag har läst din blogg ett litet tag nu så jag tykker det är dags för mej att kasta in en liten kommentar :) Dina inlägg som du skriver har berört mitt hjärta många månger och jag vill önska er lykka till era liv och Ellens framsteg här i livet...



Bamse Kramar från en ung mamma :)

2009-03-21 @ 21:18:02
URL: http://gustavsmama.blogg.se/
Postat av: blomman

finns inte mycket att säga om det du skriver idag, kan bara instämma i det mesta.. hoppas ni har haft en bra dag idag förresten.

2009-03-21 @ 22:10:59
Postat av: jossan

Har också precis börjat läsa din blogg! =) Du skriver bra.. !! =)

2009-03-21 @ 22:17:05
URL: http://www.mjkle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0