tisdag idag och inget annat

När jag vaknade trodde jag att det var tors... vilket
skulle resulterat i att det varit midsommar afton i  morgon!!
Men ack vad jag bedrog mig....

Kl är nu 06:45 och  jag kollar nyheter, Ellen leker bageri och
min hårfrisö medans Ida får sova ut lite idag.
Idag är det dagis som gäller för Ellen, själv är jag ledig
och ska färdigställa våran trappa.

Innan så var trappan i trä med rått laminat folie på trappstegen,
men nu så är den snart vit och fin...


Annars så är det lugna gatan på stinsvägen....
och jag känner ett nyvaket intresse för att skriva inlägg....

glöm inte: ju mera du fokuserar på ETT mål, desto otydligare blir allt annat

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Märta

Vad härligt det är att renovera! Vi har ett hus också som vi pysslar på i :) Är så härligt när man kan se skillnaden efteråt, och vad duktig man känner sig!

Ha en underbar dag.

2009-06-16 @ 10:13:12
URL: http://mrsolsson.webblogg.se/
Postat av: Jajja

Halloj.



Åhh va kul att du skriver så ofta nu;) Jag blir lika glad varje gång du uppdaterar.

Grattis till nys kärleken, eller så ny är den kankse inte, men jag har glömt att gratta o lämna mitt lilla avtryck här inne, jag tjuvläser oftast bara=)

Men, men jag kan ju bättra mej.



Tack för en bra blogg, och ser fram emot sommartipsen i sommar.



Jajja.

2009-06-16 @ 12:29:53
Postat av: Anneli

Jag älskar barn som leker frisör - bara de gör det på mig och inte använder sax! Vilken miss att det inte var torsdag idag, nu kommer ju veckan att kännas jättelång istället.

2009-06-16 @ 19:39:57
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com
Postat av: Low

Vart får du alla dina citat som du har i slutet av inläggen ifrån? Eller äre något som du själv suttit och klurat ut? Gillar dom iallafall :)

2009-06-16 @ 21:47:29
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0