försök att hänga med!!!

Nu har även jag skapat ett Twitter konto.
För er som inte vet vad twitter är så är det
små korta meddelande som man postar.

Det blir ungefär som en anslagstavla med vad man gör.
Detta utesluter absolut inte bloggen, utan är mer ett
komplement.

För er som är intresserade så kan ni kolla på www.twitter.com
Där kan ni söka på mig, bjornwikstrom

här kommer jag att kunna uppdatera ven med mobilen!!!

Kram på er...

Glöm inte: uppskattning är aldrig längre bort än ett leende

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Maya

Vilket bra uttryck :)

uppskattning är aldrig längre bort än ett leende.. "lånar det med mig"

Ha en härlig dag!

2009-06-30 @ 05:25:26
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, ett tips är att du kan lägga in twitter i din blogg oxå. Då får man inläggen på ena sidan av bloggen. Mycket fiffigt... Du kan läsa om hur på twitters sida...

>Och kanske behöver du hjälp med att lägga in det om du inte kan själv. Men det är inte så svårt.

Ha en fin dag.

2009-06-30 @ 17:16:09
URL: http://johannajossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0