ATT SPONSRA ELLER INTE SPONSRA.....

Ni är nu några stycken som kommenterat inlägget om bosses färg......
för att svara er alla på frågan om jag är sponsrad av Bosses så är svaret som följer...
Varken fredrik, Kalle eller någon annan på företaget Bosses färg vet om att jag gjort
detta inlägg. Jo, kanske nu.... då fredriks sambo läser denna blogg!!!

Om jag känner att de är ett bra tips på en bra fackhandel så tipsar jag om detta!!
Jag har sällan eller aldrig varit i en fackhandel, där jag som privatperson blivit
lika väl bemött, om inte bättre, än fack människorna!!!

Hoppas att detta stillar eran undran!!!!

Men vist skulle det varit kul att bli sponsrad av BOSSEFÄRG..... hahahah
gud vad fint jag skulle gjort då!!!!!!

Glöm inte: Det är inte all som är som det ser ut!! ofta är det bättre...

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Linan

Punkter och utropstecken i födelsedagspresent?!!! :)

2009-07-02 @ 23:00:50
Postat av: Singelprinsessan

Dags att höras snart !

Du har väl inte ångrat dig om singelfesten :-)

Kramar

2009-07-03 @ 00:57:26
URL: http://www.singelfest.com
Postat av: Maya

Kan bara hålla med Bosses färg är suveräna mot sina kunder!

2009-07-03 @ 09:21:40
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: mia

japp jag läser bloggen och fredrik blev bara glad att folk tycker om deras bemötande och kunskap på BOSSES FÄRG!!=)

ha en underbar helg med din fina familj

kram mia!

2009-07-03 @ 09:21:40
Postat av: Tessan

Vilken söt dotter du har :)

2009-07-03 @ 15:05:10
URL: http://www.metrobloggen.se/makeup
Postat av: Sofie

Hej.. här hamnade jag. Halkade in från Sd.. kolla där.. o ha en skön helg!

2009-07-03 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0