TVÅ UTSLAGNA OCH EN NÄRA KANTEN!!

Då var klockan 22.51
Fortfarande imponerad över att det är så många som gillar bloggen!! fatta inte riktigt !!!
dagarna går såå ruggigt snabbt!!! men kvällarna ser ofta likadana ut!!
17.45-mat
18.00-bollibomba
19.00-påbörja tvätt och tandborstning
19.30-20.00 läggdags...

Sedan är det vuxen tid!!! hur jä... kul nu det är, men känner att det är viktigt!!
Ofta är det så mycket med Ellen att jag bara LÄNGTAR efter MIN tid!!!

Men vad är det att sukta efter?? jag sitter ju bara här!! Surfa "lite" OOOOOOR NOT
Blir ganska mycket surfande för att fördriva tiden, finns ju inte så mycket att glo på
burken heller.... verkar vara mest trams, skit program som leder till ingenting!!!

Hittade hunden utslagen, uttråkad i en stol... men det blir väl så efter att
ha SKITIT ner mitt golv!!! JÄVLA BY RACKA men han är ganska söt i alla fall!! ;-)




Varje kväll ser ungefär likadan ut!!
Hunden "King" lägger sig och vaktar Ellen tills hon somnat, sedan kommer han ut till mig!!
Jag lägger mig i soffan, kollar tv och väntar på att valparna, eller vad det nu är, ska hoppa ut magen!!
Något måste det vara.. tycker magen växer men det rör sig inte!!
På TIS ska vi till Lund, Ellen ska filmas i halsen och har vi tur så kan vi ta bort tracken!!
Men vi har ju hoppats innan, men vem vet!! Vet bara hur ledsen Ellen blir när hon vaknar
och känner att tracken är kvar!! Jävlans piss är det...
Både jag och Ellen längtar efter att kunna åka någon stans!! Vill tillbaks till USA och bara slappa,
äta gott.. HANDLA KLÄDER!! jag har en tanke om att jag ska ta med datorn
ned till Lund på måndag kväll och blogga lite där ifrån!!! kanske kn få lite bilder från
när dom filmat i halsen!!! ha, den enda bloggen som har det då!!..... Tänk vad ball om vi kunde
fått ta bort tracken!!! om det är så så måste vi stanna i Lund några dagar!!!...
fan måste ordna hund vakt nu när vi är borta!! shit, har ju inte tänkt på det!!!

Ja ja, nu sover Ellen i alla fall... tur var ju att jag kom in för att kolla till henne!!
rör sig värre än en gammal brottare, det har rykt några näsben under årens lopp!!
men nu var hon ute och snurrade igen!! den lilla snedseglaren!!



En gång trillade Ellen av sängen, det var på den tiden som det fanns säng bord
i detta huset!! Hon slog i huvudet, med en jävla smäll, så det hördes ner på
nedervåningen.... Jag sprang upp, tänkte, nu är det BLOD över allt!!
men vad hittar jag... En golv sovande liten flicka som inte fattat någonting!!!

Nähä, gott folk... nu ska singelpappan oxå krypa ned.. men i soffan, en stund till!!
hoppas att ni får en BRA natt och en fin morgon dag!! det kommer säkerligen
inlägg i morgon oxå!!!!


kom ihåg att
DET ÄR DUMT ATT KASTA PLAST TOFFLOR PÅ ÅLDERDOMSHEM!!
kram,kram/ses på stan


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Miian

hahahaha du har fanimej sjukare humor än jag,då är det jääävligt illa!



Jag hoppas innerligt Ellen slipper tracken denna gång,det kommer gå galant!!!!



Konstigt nog verkar jag besatt utav din blogg,är alltid först att kommentera.

Men vafan det e ju tur nån gör det och tur nån bloggar så jag har nåt att göra utav min dyrbara tid.



egotid e viktigt idag har jag massor sådan och då är det fan imej datorn och musik som gäller.



Sov gott och hoppas inte hanhunden föder i natt.

jädrans prickikorv!

2009-01-08 @ 23:47:20
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emma & Vera

hihi Ellen hade gärna fått komma om vi inte hade haft planer på att bli roligt berusade och bege oss till Grand vid tolvslaget ;)

Roligt blir det nock, och gaaalet som det brukar bli :)

2009-01-09 @ 00:29:18
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

TACK :] Trivs bra med bloggen, rosa o fin :]



Ja jag hamnade här via Miian, precis som många andra kan jag tänka mig. Sen fastnade jag helt enkelt. Man är väl trött på att läsa bloggar som innehåller samma skit men din utmärker sig ju från dom andra. Dels för allt det hemska du varit med om, samtidigt blir jag glad av att läsa här. Glad över att du inte verkar ha gett upp hoppet. Vet inte själv hur jag skulle reagera om jag drabbades av något som du gjort.

Men hade jag fått bestämma hade jag velat ta det som du verkar göra. Stark känns lite klent för hur jag tänker om dig :]



Tror bloggen kommer ge dig mycket stöd och hjälp. När jag lämnade Nellies pappa skrev jag mycket i bloggen och den har varit stor hjälp i bearbetningsfasen och dessutom fint stöd från dom som kommenterar.

Ska lägga till dig på bloggkoll så jag har koll på er :]



Önskar er en fin helg. Ta hand om er. Kram

2009-01-09 @ 08:27:44
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Vilken söt dotter du har! :) Denna blogg ska jag återkomma till!



Vad kul att du vill vara med och tävla hos mig! :D Lycka till!

2009-01-09 @ 11:15:20
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: dilba

Hahahaha.. kasta plasttofflor i ålderdomshem.. så brutalt roligt..

kramar

dilba

2009-01-09 @ 19:30:48
URL: http://dilba.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hej..

Har just nu suttit här och läst i din blogg... Ja, vad ska jag säga... Din/er historia är väldigt gripande. Jag komer nu att "bevaka" er för jag har nog aldrig varit med om någon som har sådan vilja och livsglädje som du har...



Önsar er båda en trevlig kväll...



Ps. din hnd.. Ras?? Har en egen prickig lilleman här hemma. 75% Damlmatin + 25% Eng Sringespaniel...



2009-01-15 @ 22:50:12
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vuxentid är väldigt viktigt!

Det finns inget bättre än att umgås med sina underverk men när dom väl sover och man bara kan sitta och inte göra någonting och bara känna lugnet, det är helt underbart! =)

2009-01-16 @ 19:53:27
URL: http://exanimourdjupet.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Egentid är viktigt, för att kunna samla alla tankar och reflektera över dagen.

Er "byracka" är så otroligt likt min gamla hund Dezzie, hon flyttade till nya ägare i Saxtorp för några år sedan:(

Många kramar till er och ta hand om er!

2009-01-16 @ 21:45:31
URL: http://mum79.wordpress.com/
Postat av: Blondiie

stackars lilla tös vad hon har otur, å på kortet ser man även hennes skador på benen! hur kan denna lilla ängla lika varelse se så glad ut på alla kort?

Hon måste ju ha fruktansvärt ont! Eller hur går det när barn växer? huden skall ju lixom växa med? komme rhon behöva translplantera resten av livet till vuxen ålder+ stakars liten!

du behöver inte svara om du inte vill...

förstår dig...



men det där med egentid hålerl ag med om, barnen somnar å det är så skönt att bara sätta sig vid datan, elelr att läsa tidninge eller bara sätta sig i sofan och stirra rätt ut och reflektera utan att behöva vara stark och duktig och förälder!

stor eloge till dig som sköter det så fint! beundrar din ork!

kram

2009-01-22 @ 23:11:28
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0