tips



Jag måste bara rekomendera sidan,

oioioi.se

Dennas sida drivs av ett gäng galna folk....

Dom har en "egen" julkalender, i bildform. Humorn är

fruktansvärt torr, vilket gör et hela sååååå mycket bättre!!!

det kommer en ny lucka varje dag!!














Kolla den, jag kan varmt rekomendera den.

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Sara

Tja Björn! Ska kolla på julkalendern absolut! Har inte kollat din blogg på ett tag, haft en del att göra... Läste det "briljanta" inlägget från ADVOKATEN.. Skönt att skratta lite, var får han all sin energi ifrån? Det kanske rent utav är så att en bild på han dyker upp i julkalendern?? Han är ju verkligen ett skämt. Jag tycker att vi kan ägna en extra tanke till honom idag, för han behöver nog det... stackars människa. Ha det gott Björn och tuffa vidare på livets resa. Du och Ellen verkar ha hittat en toppen resekamrat! Kram!

2009-12-09 @ 11:48:10
Postat av: Jag

Hi hi hi...En julkaländer i min smak =)

2009-12-09 @ 12:13:32
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: ida

haha... den julkalenderna ska jag följa iaf!=)

2009-12-09 @ 14:19:16
URL: http://lejdan.blogg.se/
Postat av: AnnBritt

Tack för tipset!! =D

2009-12-09 @ 14:53:18
Postat av: Kenzie

Har läst igenom din blogg och tårarna har runnit en lång stund. Jag känner igen mig i det du skriver och vet alltför väl hur det känns, jag förlorade min sambo och pappan till våra barn för drygt ett halvår sedan. Gillar din blogg skarpt och tänker fortsätta kika in här :-) Kram!

2009-12-09 @ 20:03:00
URL: http://kenzies.blogg.se/
Postat av: fia

HAHA skööna killar,,,,!!! Hoppas ni har det bra hela familjen,,, snart kommer juhe TONTEN!!! :) & jag kan GARANTERA!!! att dendäringa ADVOKATEN inte kommer få några Julklappar!!! DÅRE!!! KRAM PÅ ER!!!

2009-12-09 @ 21:53:23
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena Hettevik

Hallå Björn!

Mycket bra och tänkvärd blogg.....Och sjukt bra julkalender...=)!! Den gillar jag! Men framför allt får din blogg mig att tänka på vad glad man ska vara över det man har och vad viktigt det är att man visar det. Här och nu!! Så det ska jag göra nu: gå och tala om för mina fina 3 barn vad jag älskar dom och vad fina dom är!! Precis som dom är!!

Tack Björn! Och ta hand om din fina familj!!

Kram!

2009-12-13 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0