tidning



 
Hejsan hej och godmorgon allesammans?!

Igår ringde en godvän till mig, hon arbetar på

en tidning i Kristianstad. Denna tidning har

haft TVÅ st ganska mediokra bilagor, som nu

båda skrotats.



I stället så kommer man att starta ett nytt helg MAGAZINE

som ska förlja med tidningen varje Lördag, med start den 19/12-09.

Nu är det så att magazinet söker LIVSÖDEN, och därför kontaktade

hon mig. Är det någon här som varit med om något som de skulle

vilja berätta om?
Det är inte bara vi som förlorat våra anhöriga, utan

livsöden av alla de slag?!! Skulle du/ni vara intresserade?!

Maila mig på [email protected] och märk det med Livsödet.


Hon som kommer att göra intrevjuerna, är också hon som intrevjuade mig

till både kristianstadsbladet och Ystads allehanda. Ingela är RUSKIGT duktig.

Hon lyckas att förmedla den exakta känslan i sina texter, utan att gå över gränsen!!


Ta nu chansen, hjälp oss att förändra världen, det är viktigt att vi inte glömmer

att livet kan vara skört!!



låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Frida

Vill bara säga hej.. din blogg är väldigt fin. Vilka fina tjejer du har i ditt liv, på jorden och i himlen.



Läser den här bloggen med jämna mellanrum och det kan ju vara trevligt att lämna ett avtryck.



Hoppas att ni får en jättefin helg.

2009-12-04 @ 17:23:11
URL: http://buhlmanns.blogg.se/
Postat av: Jessica(Ryans mamma)

Såg ditt inlägg i min blogg. Ev kan vi vara intresserade av att vara med på det. Vi har ju liksom du varit med om en hel del. Helt klart intressant...

Kram Jessica

2009-12-04 @ 19:54:17
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: Claudia

Hejsan,

tycker du är fin. Fortsätt att vara den gosa far som du är.

Att försöka är guldvärt. KRAM!

2009-12-06 @ 01:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0