STÄLLER NI UPP!!!!

Nu är det äntligen måndag!!


Idag är det först Lucia på Ellens dagis och JA, jag lovar

att fota och lägga det här! Så klockan två idag är jag på

dagis och kollar lillstumpan!! Sedan går mitt tåg mot göteborg

kl 14:50....

Det är ju idag det smäller. Nu måste lyssna på p3 i kväll kl 20-21....

Vi är c:a 20st som kommer att sitta i studion och snacka idéer, både

med varandra och med er, lyssnare!!!

Ni kommer att kunna önska musik, prata m.m.

Redan nu kan ni gå in på p3s hemsida och önska!! www.sr.se/musikhjalpen



Varför behöver du barnvakt på måndag?


– Jag ska vara med och generera idéer till hur man kan få fler att skänka pengar till P3:s "Musikhjälpen", som vill

stoppa malarian. Skramla bössor i all ära, men hur många gånger har du vänt dig om och gett? Tillsammans med

lyssnarna ska vi komma på bättre förslag, och genomföra dem på tisdag.


Björn Wikström

Ålder:33 n Bor:Kristianstad n Gör:Pluggar och skriver den populära bloggen "Singelpappan"

Aktuell:Deltar i P3:s och SVT2:s välgörenhetssatsning "Musikhjälpen", som låser in tre personer i en glasbur i

Göteborg 14 - 20 december.





Vad tror du det blir för förslag?


– Min tatuerare har redan lovat att skänka hela måndagens dagskassa till "Musikhjälpen", och jag tror på sådana

saker. Man skulle kunna sätta sig och tatuera direkt utanför "Musikhjälpens" glasbur i Göteborg. Någon kanske kan

sälja tröjor med trycket "Jag hjälper till att stoppa malarian".

Men du ska ju genomföra vissa av dem, är du inte nervös?

– Haha, ja, stå naken på torget för att stoppa malarian, jag vet inte. Tatuera in "Musikhjälpen" i pannan? Nej, men

kanske någon annanstans. Skämt åsido, det får inte vara några lagöverträdelser. Men annars är alla förslag välkomna,

släpp den stela svenssongrejen, allt går att göra.

Varför ska just malarian stoppas?

– Jag vet inte. Men bara i Sverige smittas 2 000-5 000 varje år, och i resten av världen är det hur många som helst

som dör. Det här är ett bra tillfälle för kristianstadsborna att bli kända för att vara givmilda, istället för att låta

konstigt när vi pratar.

Om man har en superbra idé, hur gör man då?

– Man lyssnar på P3 den 14 december klockan 20-21 och ringer eller mailar in. Eller kan man gå via min blogg.






låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Nina

Väntar med spänning på bilderna på Ellen som lucia..:-) Och shiiittt vilken fin bild på dig och Ellen...Ni är verkligen superfina!! Hoppas GBG trippen blir rolig...ska se om jag kan lyssna ikväll..!! Ha en underbar dag.

KRAMIZ

2009-12-14 @ 12:25:36
Postat av: asin

hejhej, håller på att samla in en massa cash nu, OCH jag vill önska en låt föresten, Artmade med Mary J :D jag håller tummarna för den sen ikväll!

2009-12-14 @ 14:53:37
Postat av: Fam E-B

Hoppas Luciafirandet gick bra! Vi fick en vit lucia iår, det var länge sen. Förra året ringde jag och önskade en låt, kanske det blir i år också?! Har försökt att nå dig via din mail.....men kommer inte fram, är den ändrad?

Lycka till i glaskupan ;o)

kramar fam e-b

2009-12-14 @ 15:03:41
URL: http://famedmanbagley.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är ju jälvligt snygg

2010-01-12 @ 13:51:05
Postat av: Cina

Bilden på dig o dottern är sååååå fin! Förmodligen en spontanbild - men den är snyggt komponerad iaf...

2010-02-03 @ 23:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0