Nystart och nytändning

Jaha, då var det sista dagen på augusti månad.
I morgon startar min nya utbildning. Det blir
Interaktionsdesign på Malmö högskola. Utbildningen
är på 3år och ligger under konst och design på K3.

Hädanefter kommer jag att pendla med tåg, både dit
och hem!! Detta betyder att jag kommer att uppdatera
bloggen varje dag! Jag vet att jag varit dålig på att skriva,
men behovet har helt enkelt inte funnits på samma sätt.

Numera bor Ida i Skövde, vilket inte är speciellt kul,
men jag vet att det går. Denna lilla tösa bit älskar jag ju
oerhört mycket... hon vet vart jag finns!!!

Hoppas att ni alla haft en underbar sommar och ser fram emot
att få klä er i varmare kläder och mysiga halsdukar?!
Jag ser fram emot hösten och vintern. Tiden då man kan
krypa upp i soffan med tända ljus och varmchoklad.

Som sagt, Im back!!!

glöm inte: Bara för att man inte hörs av, så är man inte försvunnen!!


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Marika

Skönt att ha dig tillbaka ;o) Och ni fixar avståndet även om det ibland kan kännas riktigt jobbigt... Men att mysa under en filt när man väl träffas är oslagbart! Lycka till i skolan!

2009-08-31 @ 17:47:56
URL: http://www.nogg.se
Postat av: annmari

Lycka till med studierna. Ser fram emot dina uppdateringar igen.

2009-08-31 @ 22:09:37
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0