snart färdigt!!!

Jadå, då var man snart färdig med städningen....
nu har jag städat hela över våningen, skurat toaletter, plockat undan
, sorterat tvätt och dammat. Kär den 3é maskinen tvätt nu och ska
snart hänga den samma.

Ellen har varit till STOR hjälp idag, hon plockade undan på
sitt rum, torkade bordet i vardags rummet och har nu sorterat
sina böcker, DUKTIK FLICKA.

Hon hostar inte lika mycket idag, vilket känns tryggt!!

Känns verkligen som om jag är på banan igen.

Har haft en period på några dagar nu som varit ganska låga, inte känt
för att varken prata eller träffa någon, bara gömt mig!!


Nu luser solen och gräset börjar bli riktigt grönt!!!

Kram på er!! hörs senare!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: jensan

hejsan gud va skönt att läsa att det känns att du e tillbaka på banan igen!!! måste kännas underbart!! ville bara säga det. hej hopp snödropp kram jensan

2009-04-07 @ 15:30:35
Postat av: Stina

Oj vad duktigt, jag kom inte ens ur soffan idag men nu ska jag ta t ag i städningen jag med , , ,

2009-04-07 @ 17:24:49
URL: http://stinap.blogg.se/
Postat av: Anna i Gävle

Björn va duktig du å Ellen har varit ida

2009-04-07 @ 18:12:36
Postat av: Mo

KRAM till Dig och Ellen!

2009-04-07 @ 19:48:40
Postat av: JaanaBanana

Det låter ju kul med städning, ett måste som måste göras lite då och då! :) Och det är ju skönt att solen kommer fram!!! :)

2009-04-07 @ 20:26:43
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Styrkekramar till er!! Förstår att det är tungt, jobbiga dagar framför er.

KRAM

2009-04-07 @ 21:24:37
Postat av: Janni

du har väl inte ätit upp allt påskgodis du köpte till påskharen??? ;) haha...

2009-04-07 @ 21:32:52
Postat av: Tesstamente

DUKTIG MAN, säger jag:-)



Det var längesen jag såg till dig hos mig, imorgon kör jag en tävling för att fira 3 månader av Tesstamentet och för att tacka för alla goa kommentarer och visat intresse. Hoppas du deltar:-)

2009-04-07 @ 21:38:36
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Björn för att du skriver denna blogg, den har varit till stor hjälp! Önskar dig och din flicka all lycka.

2009-04-07 @ 21:43:18
Postat av: Monica

Hejsan!

Roligt att Ellen mår bättre!!!!

Du får gärna komma hem till mig/oss och städa...... Själv har jag helt tappat lusten....

Detta beror nog fremst på att vi letar efter hus att köpa, för annars är jag en vessla på att städa ..

Önskar er en Glad och underbar påsk!!!

Kramar:))

2009-04-07 @ 22:12:03
URL: http://monki-giftutanbarn.blogspot.com/
Postat av: Blomman

Björn... man kan inte vara på topp alltid... skönt att du ser solen igen i alla fall. Jag tror ingen i hela världen kan klandra dig för att du "varit låg och inte velat prata med eller träffa någon". Du och Ellen står inför tuffa dagar nu... ska ni göra något särskilt imorgon? Kankse inget jag egentligen har med att göra men jag tänker på er, samtidigt som "ditt" också rullar på och kanske stöter på patrull.. glöm inte bort dig själv och tillåt dig känna...Jag har intre läst på några dagar men blir glad när jag ser att du skrivit igen. Städningen klar? Du verkar kört på som ett monster :-) DU ÄR SÅ STARK BJÖRN! Kramar till dig och Ellen.

2009-04-07 @ 22:28:16
Postat av: fia

jisses,,, här lyser flitens lampa,,,,!!! ta hand om er dom närmsta dagarna,,,,alla dagar förrästen men styrkekramar och STORA bamse kramarna till er !!!!!!

2009-04-07 @ 22:57:05
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Petra i Gävle.

En härligt stooor vårkram skickar jag till er.

Tänker på er & det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på vad ni har varit med om.



Önskar en en härlig Påskhelg.



/Kram

2009-04-08 @ 14:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0