så ja!!

Då var denna dagen också till ände... Vi har haft
en underbar dag tillsammans!!! I morse efter
frukost så tog vi hunden och åkte iväg, åkte till stranden
så att vi alla fick springa av oss.

Sedan bar det av HEM och laga paj, paj med köttfärs, bacon, paprika
och ost. Till detta serverades vatten och en liten grönsallad.

Efter maten var vi ganska slitna, varpå vi la oss på sängen och vilade!

hade planerat att min barndomsvän"fosterbror" skulle komma
med sin familj, vilket de gjorde. JÄTTE TREVLIGT....

Jag bjöd på nybakt äppelpaj med vaniljsås, lite kladdkaka sedan igår.

Nu har de åkt hem till Karlskrona och vi ska snart bada och lägga oss!!
Hoppas att eran dag varit trevlig och solig!!

glöm inte: utan motgång, ingen bättre medgång!!

låt mig få veta vad du tycker
Postat av: becac

Låter som en härlig dag , hoppas ni får en lika bra kväll :)

2009-04-12 @ 18:18:17
URL: http://beeka85.blogg.se/
Postat av: Nina

Var hittar man din mailadress?? Eller är den hemlig...Skulle vilja skriva en sak till dig..!!

2009-04-12 @ 20:42:09
Postat av: carina persson

Hej!



Ville bara säga att jag tycker att du är fantastisk. Jag har också förlorat någon. Min man. Jag är ensam nu med våra tre barn. En 8½-åring och två 7-åringar. Jag vet hur svårt det är. Och jag tycker att du är helt underbar med din dotter.



kram från



Carina.



PS: Har även skickat meddelande till dig

2009-04-12 @ 22:58:14
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: anna sandeback

Jag kom in på din blogg av en slump och jag har suttit och läst här nu i säkert 40 minuter. Det gör ont i mitt hjärta när jag läser din/eran historia. Men det glädjer mig att du på något vis har fått ut något "bra" av allt fruktansvärda som har hänt. Din dotter verkar ha en otrolig livsenergi, och det gör mig så glad :) du har en otroligt vacker dotter! Jag gråter en tår eller två för att allt känns så orättvist. Ni är så starka, och jag beundrar ditt sätt att leva! Jag ska fortsätta läsa din blogg. Ha det så bra nu och ta hand om varandra. Kram Anna

2009-04-12 @ 23:32:14
URL: http://www.metrobloggen.se/annasandeback
Postat av: Anki

Hej

Jag hittade din blogg här på nätet och har bara läst och läst! Det finns´många som går igenom för mycket på den korta stund man har här på jorden!



Jag kommer att följa din blogg via bloglovin, ett jätte bra verktyg!

Jag hoppas att du och din lilla dotter har haft en fin Påsk!

2009-04-13 @ 00:43:49
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: JaanaBanana

Låter som du haft det bra! :)

2009-04-13 @ 09:44:27
URL: http://jaanabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0