Hallååååå!!!

Hejsan Hej.....
Jag är inte försvunnen... har bara varit ganska mycket att göra.
Just nu har det blivit mycket arbetsansökningar samtidigt som jag
skriver och jobbar med mitt egna!

ÄR DET NÅGON SOM SÖKER EN SÄLJARE??

Gärna då i skåne/blekinge(småland) och inte bara privision.

Nu börjar sommaren komma och det är faktiskt en fröjd att träna
och rasta hunden. hade kurs start i går med honom, blev
själv lite impad, visade bara att allt mitt slit har gett resultat!!!

Hoppas att det är väl med er alla och jag ska försöka hålle er
uppdaterade mera....

glöm inte: den som skrattar och låter högst, är oftast den som är lägst i känslan


låt mig få veta vad du tycker
Postat av: Linda

Tjena Cooling! Du har en award att hämta hos mig! Hoppas allt är bra med dig. Njut av vår solen! Kram Linda

2009-04-02 @ 20:27:39
URL: http://pinkflower.blogg.se/
Postat av: Mia

Är du inte butikchef som du skrev någonstans tidigare?

2009-04-02 @ 23:40:16
Postat av: Anna i Gävle

tacka för upp daten:)

2009-04-02 @ 23:56:51
Postat av: Evelina

jag har också en hundvalp här hemma som jag försöker med på egen hand, inte så lätt men ska aldrig ge upp! alltid kul att se att det gett något.. kul att de gick bra för er! SNYGG bild btw :-) /kram Evelina

2009-04-03 @ 00:27:42
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Ann-Britt

Hej!

Kul att höra från er igen! Har saknat att du inte skrivit på flera dagar!

Kram från Ann-Britt i Karlskoga

2009-04-03 @ 05:06:20
Postat av: Angel

Att fostra en hund rätt är sannerligen inte lätt men det gäller bara att få ett bra band till sin hund, tro mig jag vet! Min har fortfarande lite till att lära. Ögonkontakt är ganska bra att kunna få med sin hund, då lär du hunden att lära sig dina egna signaler och läsa av dina kommandon.

Lycka till...och ha en underbar vår Ni båda.

Kram från mig

2009-04-03 @ 10:07:42
URL: http://www.angelson74.spaces.se
Postat av: Annica & Enya

Vad finns det för bra hundkurser/hundklubbar i Kristianstad??



Ha en skön helg i vårvädret!



MVH



Annica & Stefan med Enya (golden retriever)

2009-04-03 @ 10:34:31
URL: http://www.sunnygolden .se
Postat av: Erika B

Vill inte vara kritisk, men blir ledsen när jag ser att jag har "lägst känsla". Fast å andra sidan förstår jag inte heller vad det menas, det kanske är bra? Jag själv skrattar mycket och låter mycket, vilket många tycker är trevligt och smittande... Kan du förklara lite närmre vad som menas?

Tycker annars det är en varm och skön blogg du har, mycket sköna känslor som kommer fram när man minst anar det...

2009-04-03 @ 11:51:03
Postat av: Mia Widerlindh

Hej Björn!

Det var ett tag sedan, det gjorde verkligen ont i hjärtat idag när en kompis skickade mej din blogglänk och jag såg att det var du och Ellen som var drabbade om olyckan.... Jag finner inte ord tillräckligt starka för att beklaga er sorg! Jag har själv två flickor 2 och 4 år och vill inte tänka tanken bara...

Du har en väldigt fin blogg med många tänkeställare! Av det lilla jag känner dig så kan jag tänka mej att du skulle bli en bra författare. Lycka till med jobbsökandet.

Sköt om dej

Bamsekram Mia (fd Klawitter)



"Poesi och visor är inte saker man hittar, utan det är saker som hittar en, och det enda man kan göra är att gå där de kan få tag på en."

Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

2009-04-03 @ 14:38:23
URL: http://www.lekvira.se
Postat av: JaanaBanana

Känns ju skönt att du har ett liv utaför datavärlden oxå... :)

2009-04-03 @ 18:19:07
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: Hilde

Bra att ni lever... Men du har ju ett liv förutom all bloggande också...All har sin tid...

Sköt om dig.... Det är väl också mycket tankar och känslor som närmar sig också med tanke på årsdagen...



Kram från Timrå

2009-04-03 @ 21:51:31
Postat av: Cilla

Har varit på minnes-stund idag för en pojke som gick i min yngsta pojkes klass..

..han gick bort efter en stor operation..

Det känns sååå tungt!!! Hur orkar man??

Hur har du & Ellen orkat...

Tittar in här för att få mer styrka & energi...

..jag brukar alltid få det av er...

& är säker på att det nog blir så denna gången med... även om det känns helt tommt & hopplöst nu!

Har inte "skrattat & låtit högst dessa dagar..." men är nog ändå lägst... så låg man kan bli av en sån här tung sak....

livet är inte rättvist!!!! :(



Ha en skön kväll & krama era barn lite extra!!!!



KRAM Cilla

2009-04-03 @ 23:45:05
Postat av: Mamma Melissa

Bra att det trillade in en uppdatering... ;.)) Nej, allvarligt, låt livet ta den tid som livet behöver -ja, annars finns det ju ingenting att skriva om!:.))



Skönt att det gick bra med poffsen också:.)) Alltid skönt när man får lite lön för mödan!

2009-04-04 @ 01:02:59
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag brukar läsa din blogg lite då och då...

Miste min älskade farmor i lördags..Har haft en jättejobbig vecka... Nu är det begravningen kvar.. som kommer vara så jobbig... Tänkte bara fråga dig, hur du klarde av att gå vidare?

Hur orkar man med begravningen?

Tack för en fin blogg..

Trevlig helg.. Kram

2009-04-04 @ 02:46:59
Postat av: Annelie

Hej.

Jag vill bara lämna ett avtryck att jag varit här. Jag tittar in i bland och läser dina ord. Självklart är jag gripen av allt som hänt er. Jag tror att jag kan förstå, eller åtminstonde förstå ett litet fragment av hur du tänker. Du är en överlevare, ingen grubblare och den styrkan lyser så klar och stark över allt annat. Jag hoppas att andra människor som går igenom liknande händelser läser och finner styrka här.



Jag frågar ibland min kärlek vad han skulle göra om jag försvann. Han tittar då länge på mig, torkar mina tårar och säger att han skulle gå vidare, ta hand om ungarna och göra det bästa av situationen. Jag blir trygg då och vet att han skulle fixa det. Precis som du gör nu.



Tack för att du delar med dig.



//Annelie Hallberg

2009-04-04 @ 07:38:40
URL: http://anneliehb.blogspot.com/
Postat av: Tina

ni är så söta båda två

ha en underbar dag

2009-04-04 @ 12:27:00
URL: http://tinabrunett.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh Ellen är otroligt söt :)

2009-04-06 @ 00:12:47
URL: http://tillay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0